- Per accedir als serveis facilitats pel Registre Telemàtic de l'Oficina Espanyola de Patents i Marques els interessats han d'estar en possessió d'un certificat que compleixi la recomanació UIT X.509.V3 (ISO/IEC 9594-8 de 1997 o posterior) emès per un prestador de serveis de certificació que permeti la signatura electrònica avançada i que reconegui l'administració pública (cliqui aquí per consultar els prestadors amb certificats reconeguts per la plataforma @firma).
- Que el propietari d'aquest certificat sigui el titular del compte corrent on es faran els càrrecs.
- Que aquest compte corrent sigui d'un dels bancs amb els quals treballa l'Agència Tributària.
- Tenir instal·lat un ActiveX de l'Agència Tributària per poder signar. Pot consultar el manual d'instal·lació, si no el té instal·lat.
- Tenir instal·lades fonts de codi de barres al directori Fonts de Windows. Pot consultar el manual d'instal·lació, si no les té instal·lades.
- Cal que activi l'obertura de pantalles emergents des de l'AEAT. Veure manual de configuració.
- Tenir instal·lat l'Acrobat Reader versió 6.0 o superior.
- Internet Explorer 7 o superior.
- Mozilla-Firefox3 o superior.
Per a més informació, vagi a l'opció Pagament telemàtic de l'OEPM i consulti descàrregues.