LogoMinisterior
LogoOEPM

Petición de expedientes digitalizados (Antigua consulta telemática)

Prozedurak

Hauek dira Kontsulta Telematikorako faseak:

  • 1. Acceder a la aplicación de Consulta Telemática, es necesario estar en posesión de un certificado electrónico.
  • 2. Eskatu nahi duzun espedientearen Modalitatea aukeratu
  • 3. Espediente zenbakia sartu (eta, edukitzekotan, Bis-a ere bai)
  • 4. Ordainketa Telematikoa egin (Ikusi Ordainketa Telematikoari buruzko argibideak “On-line izapideak” atalean, Patenteen eta Marken Espainiako Bulegoko Web orrian)
    • a. CM03 Ordainketa kodea aukeratu
    • b. 791 formularioa bete eta bidali.
    • c. Transakzioa egiteko erabiliko den ziurtagiria aukeratu.
    • d. Eragiketaren datuak egiaztatu.
    • e. Sinatu eta datuak bidali.
    • f. Kontuan kargua egitearen jakinarazpena jasoko duzu ZAEAko EZOrekin.
    • g. 791 formularioa inprimatu PMEBko frogagiri gisa, behar duzunean aurkezteko.
    • h. Ondoren, ordainketa telematikoari buruzko eskuliburua deskarga dezakezu. Bertan, prozesua zehatzago adierazten da. Eskuliburua on-line Zerbitzuetan aurki dezakezu – Ordainketa Telematikoa.
  • 5. Una vez realizado el Pago telemático debe introducir el número del código de barras.
  • 6. Deberá esperar 24/48 horas para poder descargarse el expediente.

© Oficina Española de Patentes y Marcas, 2021

Este sitio web utiliza cookies propias para ofrecer un mejor servicio. Si continúa navegando consideramos que acepta su uso. Encontrará más información en nuestra Política de Cookies.

OK | Más información