Petición de expedientes digitalizados (Antigua consulta telemática)
Prozedurak
Hauek dira Kontsulta Telematikorako faseak:
1. Acceder a la aplicación de Consulta Telemática, es necesario estar en posesión de un certificado electrónico.
2. Eskatu nahi duzun espedientearen Modalitatea aukeratu
3. Espediente zenbakia sartu (eta, edukitzekotan, Bis-a ere bai)
4. Ordainketa Telematikoa egin (Ikusi Ordainketa Telematikoari buruzko argibideak “On-line izapideak” atalean, Patenteen eta Marken Espainiako Bulegoko Web orrian)
a. CM03 Ordainketa kodea aukeratu
b. 791 formularioa bete eta bidali.
c. Transakzioa egiteko erabiliko den ziurtagiria aukeratu.
d. Eragiketaren datuak egiaztatu.
e. Sinatu eta datuak bidali.
f. Kontuan kargua egitearen jakinarazpena jasoko duzu ZAEAko EZOrekin.
g. 791 formularioa inprimatu PMEBko frogagiri gisa, behar duzunean aurkezteko.
h. Ondoren, ordainketa telematikoari buruzko eskuliburua deskarga dezakezu. Bertan, prozesua zehatzago adierazten da. Eskuliburua on-line Zerbitzuetan aurki dezakezu – Ordainketa Telematikoa.
5. Una vez realizado el Pago telemático debe introducir el número del código de barras.
6. Deberá esperar 24/48 horas para poder descargarse el expediente.
Este sitio web utiliza cookies propias para ofrecer un mejor servicio. Si continúa navegando consideramos que acepta su uso. Encontrará más información en nuestra Política de Cookies.