LogoMinisterior
LogoOEPM

Petición de expedientes digitalizados (Antigua consulta telemática)

Requisitos técnicos

  • Para acceder aos servizos facilitados polo Rexistro Telemático da Oficina Española de Patentes e Marcas os interesados deberán estar en posesión dun certificado que cumpra coa recomendación UIT X.509.V3 (ISO/IEC 9594-8 de 1997 ou posterior) emitidos por un Prestador de Servizos de Certificación que permita a sinatura electrónica avanzada e que recoñeza a Administración Pública (faga clic aquí para consultar os prestadores con certificados recoñecidos pola plataforma @sinatura).
     
  • Que o propietario deste certificado sexa o titular da conta corrente onde se van facer os cargos.
     
  • Que esta conta corrente sexa dun banco cos que traballa a Axencia Tributaria.
     
  • Ter instalado un ActiveX da Axencia Tributaria para poder asinar. Pode consultar o manual de instalación en caso de non telo instalado.
     
  • Ter instaladas fontes de código de barras no directorio ‘Fonts’ de ‘Windows’. Pode consultar o manual de instalación en caso de non as ter instaladas.
     
  • Deberá permitir a apertura de pantallas emerxentes dende a AEAT. Ver manual de configuración.
     
  • Ter instalado o Acrobat Reader versión 6.0 ou superior.
     
  • Internet Explorer 7 ou superior.
     
  • Mozilla-Firefox3 ou superior

 

Para máis información acceder á opción Pagamento Telemático da OEPM e ver descargas.

© Oficina Española de Patentes y Marcas, 2021

Este sitio web utiliza cookies propias para ofrecer un mejor servicio. Si continúa navegando consideramos que acepta su uso. Encontrará más información en nuestra Política de Cookies.

OK | Más información