PRESENTACIÓN
Este trámite debe utilizarse para contestar a la denegación provisional de protección en España de un registro internacional que haya designado España, no para contestar a irregularidades objetadas durante la tramitación de una solicitud de registro internacional en la que la OEPM actúe como oficina de origen (marca de base española). Cuando en el escrito de contestación a la denegación provisional se solicite una modificación de la lista de productos y servicios, deberá abonarse la tasa de modificaciones (CI07) cuando esta se efectúe de modo espontáneo por el solicitante.
Este trámite se puede solicitar en línea, de manera sencilla, rellenando el correspondiente formulario web en la plataforma ProtegeO de la OEPM. Esta plataforma aporta las siguientes ventajas al usuario:
PROCEDIMIENTOS
Para realizar el trámite será necesario seguir los siguientes pasos:
¡¡ATENCIÓN!! Para que la solicitud pueda considerarse realizada de forma completa y satisfactoria en la OEPM, es MUY IMPORTANTE esperar que se nos muestre la pantalla “Justificante” de ProtegeO. Si no llegamos a esta pantalla es muy probable que la solicitud no se haya completado satisfactoriamente y deberá ponerse en contacto con soportefuncional@oepm.es para que se le indique cómo proceder en su caso.
ASISTENCIA TÉCNICA E INFORMACIÓN
Correo Electrónico: soportefuncional@oepm.es
Teléfonos: 910 780 780 y 902 157 530
REQUISITOS TÉCNICOS
Para utilizar el servicio de Registro Electrónico de la Oficina Española de Patentes y Marcas deberá disponer de:
Aquesta presentació no s'ha d'utilitzar per a aquells tràmits per als quals ja hi hagi un procediment específic a la Sede. En cas que s'utilitzi, és possible que el tràmit no tingui efecte o no es consideri vàlid.
A l'apartat Annexar documentació del tràmit ha d'adjuntar els documents requerits per l'aplicació.
La presentació electrònica d'aquests formularis comporta una reducció de taxa.
Per a la presentació de tràmits, s'han de realitzar els passos següents:
• Emplenar les dades del sol·licitant i/o representant (si és el cas) del tràmit.
• Especificar el número d'expedient i la modalitat per al tràmit seleccionat.
• Annexar els documents requerits per a cada tràmit.
• En cas que comporti pagament de taxa, especificar a través de quin mitjà realitza el pagament i adjuntar el codi de barres obtingut.
• Finalment, presentar el registre perquè quedi emmagatzemat a l'OEPM.
Sistemes Operatius
• Windows XP
• Windows 7 (32 i 64 bits)
• Windows 8.1 (32 i 64 bits
• MAC 10.7.5 o superior
Navegadors
• Internet Explorer 7 o Superior
• Mozilla Firefox
• Google Chrome
• Safari (MAC)
Java
• Tenir Java actualitzat (sempre versió de 32 bits)
Certificat digital
• Per realitzar la consulta dels tràmits realitzats i pagaments per l'AEAT.
Per fer un registre a l'aplicació que permet la presentació de tràmits a l'Oficina Espanyola de Patents i Marques s'han de seguir els passos següents:
• Obrir algun dels navegadors indicats.
• Accedir a la pàgina de presentació de tràmits. S'hi pot accedir des de la Sede de l'OEPM.
• Escollir si es vol fer una nova presentació (és aconsellable fer el registre amb el DNI del sol·licitant en els casos en què sigui prescindible) o carregar un esborrany ja guardat a l'OEPM indicant el codi de referència obtingut i el DNI del sol·licitant del registre.
• Omplir totes les dades dels formularis que apareixen a la pantalla, tenint en compte que els que tenen un asterisc s'han d'emplenar obligatòriament. No obstant, es recomana indicar totes les dades sol·licitades.
• Especificar el número d'expedient i la modalitat a la pestanya de Dades de Sol·licitud. Pot fer una consulta sobre el seu expedient si ho desitja.
• Adjuntar els documents necessaris per al registre en format pdf. Les imatges de dissenys han d'anar en format jpg/jpeg.
IMPORTANT: El formulari s'ha de descarregar a partir dels enllaços que apareixen al costat de cada tràmit a la Seu Electrònica. Si s'utilitza un altre formulari es generaran errors en la tramitació.
No serà necessari signar-los. Disposem del botó Adjuntar fitxer per annexar.
• Els documents annexats no han de sobrepassar el límit de 50 MB cadascun. No hi ha límit pel que fa al pes acumulat de tots els documents annexats.
• A la pestanya Taxes (si escau) escrigui el codi de barres obtingut a través d'alguna de les plataformes de pagament existents a l'OEPM.
• Mitjançant l'enllaç Revisar situat a dalt a la dreta, pot revisar el registre complet per visualitzar possibles errors en els formularis o bé assegurar-se que pot presentar oficialment el registre.
• Quan premi el link/botó Presentar es procedirà a fer el registre oficial a l'OEPM amb totes les dades i documents adjunts.
• Es mostra una pantalla amb el resum del registre i l'opció d'obtenir el resguard signat i l'xml del registre. Es recomana imprimir aquest document, perquè és la prova que s'ha registrat correctament la sol·licitud.
• El resguard és una còpia de la sol·licitud amb tots els camps, amb un segell que indica el núm. de registre i la data d'entrega
• També es pot fer una consulta del registre que, mitjançant un certificat digital corresponent al DNI del sol·licitant o representant del registre, permet visualitzar totes les dades introduïdes i descarregar un altre justificant del registre vàlid.
• Quan el certificat del signant no es pugui comprovar s'indicarà al PDF del resguard amb inscripcions com "Identitat del signant desconeguda" o "Hi ha almenys una signatura que presenta problemes". Això vol dir que Acrobat no s'ha pogut connectar amb l'autoritat certificació arrel. No afecta la presentació del formulari.
Aquesta presentació no s'ha d'utilitzar per a aquells tràmits per als quals ja hi hagi un procediment específic a la Sede. En cas que s'utilitzi, és possible que el tràmit no tingui efecte o no es consideri vàlid.
A l'apartat Annexar documentació del tràmit ha d'adjuntar els documents requerits per l'aplicació.
La presentació electrònica d'aquests formularis comporta una reducció de taxa.
Per a la presentació de tràmits, s'han de realitzar els passos següents:
• Emplenar les dades del sol·licitant i/o representant (si és el cas) del tràmit.
• Especificar el número d'expedient i la modalitat per al tràmit seleccionat.
• Annexar els documents requerits per a cada tràmit.
• En cas que comporti pagament de taxa, especificar a través de quin mitjà realitza el pagament i adjuntar el codi de barres obtingut.
• Finalment, presentar el registre perquè quedi emmagatzemat a l'OEPM.
Sistemes Operatius
• Windows XP
• Windows 7 (32 i 64 bits)
• Windows 8.1 (32 i 64 bits
• MAC 10.7.5 o superior
Navegadors
• Internet Explorer 7 o Superior
• Mozilla Firefox
• Google Chrome
• Safari (MAC)
Java
• Tenir Java actualitzat (sempre versió de 32 bits)
Certificat digital
• Per realitzar la consulta dels tràmits realitzats i pagaments per l'AEAT.
Per fer un registre a l'aplicació que permet la presentació de tràmits a l'Oficina Espanyola de Patents i Marques s'han de seguir els passos següents:
• Obrir algun dels navegadors indicats.
• Accedir a la pàgina de presentació de tràmits. S'hi pot accedir des de la Sede de l'OEPM.
• Escollir si es vol fer una nova presentació (és aconsellable fer el registre amb el DNI del sol·licitant en els casos en què sigui prescindible) o carregar un esborrany ja guardat a l'OEPM indicant el codi de referència obtingut i el DNI del sol·licitant del registre.
• Omplir totes les dades dels formularis que apareixen a la pantalla, tenint en compte que els que tenen un asterisc s'han d'emplenar obligatòriament. No obstant, es recomana indicar totes les dades sol·licitades.
• Especificar el número d'expedient i la modalitat a la pestanya de Dades de Sol·licitud. Pot fer una consulta sobre el seu expedient si ho desitja.
• Adjuntar els documents necessaris per al registre en format pdf. Les imatges de dissenys han d'anar en format jpg/jpeg.
IMPORTANT: El formulari s'ha de descarregar a partir dels enllaços que apareixen al costat de cada tràmit a la Seu Electrònica. Si s'utilitza un altre formulari es generaran errors en la tramitació.
No serà necessari signar-los. Disposem del botó Adjuntar fitxer per annexar.
• Els documents annexats no han de sobrepassar el límit de 50 MB cadascun. No hi ha límit pel que fa al pes acumulat de tots els documents annexats.
• A la pestanya Taxes (si escau) escrigui el codi de barres obtingut a través d'alguna de les plataformes de pagament existents a l'OEPM.
• Mitjançant l'enllaç Revisar situat a dalt a la dreta, pot revisar el registre complet per visualitzar possibles errors en els formularis o bé assegurar-se que pot presentar oficialment el registre.
• Quan premi el link/botó Presentar es procedirà a fer el registre oficial a l'OEPM amb totes les dades i documents adjunts.
• Es mostra una pantalla amb el resum del registre i l'opció d'obtenir el resguard signat i l'xml del registre. Es recomana imprimir aquest document, perquè és la prova que s'ha registrat correctament la sol·licitud.
• El resguard és una còpia de la sol·licitud amb tots els camps, amb un segell que indica el núm. de registre i la data d'entrega
• També es pot fer una consulta del registre que, mitjançant un certificat digital corresponent al DNI del sol·licitant o representant del registre, permet visualitzar totes les dades introduïdes i descarregar un altre justificant del registre vàlid.
• Quan el certificat del signant no es pugui comprovar s'indicarà al PDF del resguard amb inscripcions com "Identitat del signant desconeguda" o "Hi ha almenys una signatura que presenta problemes". Això vol dir que Acrobat no s'ha pogut connectar amb l'autoritat certificació arrel. No afecta la presentació del formulari.
Este sitio web utiliza cookies propias para ofrecer un mejor servicio. Si continúa navegando consideramos que acepta su uso. Encontrará más información en nuestra Política de Cookies.
OK | Más información