Aquest apartat s'ha d'utilitzar per presentar escrits d'oposició contra la sol·licitud de registre de marques i noms comercials. És obligatori pagar la taxa d'oposició, i sense aquest requisit l'escrit no es podrà cursar electrònicament. Si posteriorment es vol presentar un escrit que complementi les al·legacions formulades en aquest, s'ha d'utilitzar l'apartat “Escrit complementari al d'oposició”. Si es vol retirar l'oposició en un moment posterior, s'ha d'utilitzar l'apartat “Escrit per retirar oposició”. Si es vol aportar el poder de representació o autorització a favor d'un representant, s'ha d'utilitzar l'apartat “Escrit per aportar autorització o poder de representació en una oposició”.
Aquesta presentació no s'ha d'utilitzar per a aquells tràmits per als quals ja hi hagi un procediment específic a la Sede. En cas que s'utilitzi, és possible que el tràmit no tingui efecte o no es consideri vàlid.
A l'apartat Annexar documentació del tràmit ha d'adjuntar els documents requerits per l'aplicació.
La presentació electrònica d'aquests formularis comporta una reducció de taxa.
Per a la presentació de tràmits, s'han de realitzar els passos següents:
• Emplenar les dades del sol·licitant i/o representant (si és el cas) del tràmit.
• Especificar el número d'expedient i la modalitat per al tràmit seleccionat.
• Annexar els documents requerits per a cada tràmit.
• En cas que comporti pagament de taxa, especificar a través de quin mitjà realitza el pagament i adjuntar el codi de barres obtingut.
• Finalment, presentar el registre perquè quedi emmagatzemat a l'OEPM.
Sistemes Operatius
• Windows XP
• Windows 7 (32 i 64 bits)
• Windows 8.1 (32 i 64 bits
• MAC 10.7.5 o superior
Navegadors
• Internet Explorer 7 o Superior
• Mozilla Firefox
• Google Chrome
• Safari (MAC)
Java
• Tenir Java actualitzat (sempre versió de 32 bits)
Certificat digital
• Per realitzar la consulta dels tràmits realitzats i pagaments per l'AEAT.
Per fer un registre a l'aplicació que permet la presentació de tràmits a l'Oficina Espanyola de Patents i Marques s'han de seguir els passos següents:
• Obrir algun dels navegadors indicats.
• Accedir a la pàgina de presentació de tràmits. S'hi pot accedir des de la Sede de l'OEPM.
• Escollir si es vol fer una nova presentació (és aconsellable fer el registre amb el DNI del sol·licitant en els casos en què sigui prescindible) o carregar un esborrany ja guardat a l'OEPM indicant el codi de referència obtingut i el DNI del sol·licitant del registre.
• Omplir totes les dades dels formularis que apareixen a la pantalla, tenint en compte que els que tenen un asterisc s'han d'emplenar obligatòriament. No obstant, es recomana indicar totes les dades sol·licitades.
• Especificar el número d'expedient i la modalitat a la pestanya de Dades de Sol·licitud. Pot fer una consulta sobre el seu expedient si ho desitja.
• Adjuntar els documents necessaris per al registre en format pdf. Les imatges de dissenys han d'anar en format jpg/jpeg.
IMPORTANT: El formulari s'ha de descarregar a partir dels enllaços que apareixen al costat de cada tràmit a la Seu Electrònica. Si s'utilitza un altre formulari es generaran errors en la tramitació.
No serà necessari signar-los. Disposem del botó Adjuntar fitxer per annexar.
• Els documents annexats no han de sobrepassar el límit de 50 MB cadascun. No hi ha límit pel que fa al pes acumulat de tots els documents annexats.
• A la pestanya Taxes (si escau) escrigui el codi de barres obtingut a través d'alguna de les plataformes de pagament existents a l'OEPM.
• Mitjançant l'enllaç Revisar situat a dalt a la dreta, pot revisar el registre complet per visualitzar possibles errors en els formularis o bé assegurar-se que pot presentar oficialment el registre.
• Quan premi el link/botó Presentar es procedirà a fer el registre oficial a l'OEPM amb totes les dades i documents adjunts.
• Es mostra una pantalla amb el resum del registre i l'opció d'obtenir el resguard signat i l'xml del registre. Es recomana imprimir aquest document, perquè és la prova que s'ha registrat correctament la sol·licitud.
• El resguard és una còpia de la sol·licitud amb tots els camps, amb un segell que indica el núm. de registre i la data d'entrega
• També es pot fer una consulta del registre que, mitjançant un certificat digital corresponent al DNI del sol·licitant o representant del registre, permet visualitzar totes les dades introduïdes i descarregar un altre justificant del registre vàlid.
• Quan el certificat del signant no es pugui comprovar s'indicarà al PDF del resguard amb inscripcions com "Identitat del signant desconeguda" o "Hi ha almenys una signatura que presenta problemes". Això vol dir que Acrobat no s'ha pogut connectar amb l'autoritat certificació arrel. No afecta la presentació del formulari.
Assistència relativa a la presentació de tràmits
• Adreça electrònica: soportefuncional@oepm.es
Aquest apartat s'ha d'utilitzar només per presentar escrits complementaris a un d'oposició ja presentat, amb la finalitat de formular-hi al·legacions complementàries.
Aquest apartat s'ha d'utilitzar únicament i exclusivament per a la presentació d'escrits per retirar una oposició formulada anteriorment.
Aquesta presentació no s'ha d'utilitzar per a aquells tràmits per als quals ja hi hagi un procediment específic a la Sede. En cas que s'utilitzi, és possible que el tràmit no tingui efecte o no es consideri vàlid.
A l'apartat Annexar documentació del tràmit ha d'adjuntar els documents requerits per l'aplicació.
La presentació electrònica d'aquests formularis comporta una reducció de taxa.
Per a la presentació de tràmits, s'han de realitzar els passos següents:
• Emplenar les dades del sol·licitant i/o representant (si és el cas) del tràmit.
• Especificar el número d'expedient i la modalitat per al tràmit seleccionat.
• Annexar els documents requerits per a cada tràmit.
• En cas que comporti pagament de taxa, especificar a través de quin mitjà realitza el pagament i adjuntar el codi de barres obtingut.
• Finalment, presentar el registre perquè quedi emmagatzemat a l'OEPM.
Sistemes Operatius
• Windows XP
• Windows 7 (32 i 64 bits)
• Windows 8.1 (32 i 64 bits
• MAC 10.7.5 o superior
Navegadors
• Internet Explorer 7 o Superior
• Mozilla Firefox
• Google Chrome
• Safari (MAC)
Java
• Tenir Java actualitzat (sempre versió de 32 bits)
Certificat digital
• Per realitzar la consulta dels tràmits realitzats i pagaments per l'AEAT.
Per fer un registre a l'aplicació que permet la presentació de tràmits a l'Oficina Espanyola de Patents i Marques s'han de seguir els passos següents:
• Obrir algun dels navegadors indicats.
• Accedir a la pàgina de presentació de tràmits. S'hi pot accedir des de la Sede de l'OEPM.
• Escollir si es vol fer una nova presentació (és aconsellable fer el registre amb el DNI del sol·licitant en els casos en què sigui prescindible) o carregar un esborrany ja guardat a l'OEPM indicant el codi de referència obtingut i el DNI del sol·licitant del registre.
• Omplir totes les dades dels formularis que apareixen a la pantalla, tenint en compte que els que tenen un asterisc s'han d'emplenar obligatòriament. No obstant, es recomana indicar totes les dades sol·licitades.
• Especificar el número d'expedient i la modalitat a la pestanya de Dades de Sol·licitud. Pot fer una consulta sobre el seu expedient si ho desitja.
• Adjuntar els documents necessaris per al registre en format pdf. Les imatges de dissenys han d'anar en format jpg/jpeg.
IMPORTANT: El formulari s'ha de descarregar a partir dels enllaços que apareixen al costat de cada tràmit a la Seu Electrònica. Si s'utilitza un altre formulari es generaran errors en la tramitació.
No serà necessari signar-los. Disposem del botó Adjuntar fitxer per annexar.
• Els documents annexats no han de sobrepassar el límit de 50 MB cadascun. No hi ha límit pel que fa al pes acumulat de tots els documents annexats.
• A la pestanya Taxes (si escau) escrigui el codi de barres obtingut a través d'alguna de les plataformes de pagament existents a l'OEPM.
• Mitjançant l'enllaç Revisar situat a dalt a la dreta, pot revisar el registre complet per visualitzar possibles errors en els formularis o bé assegurar-se que pot presentar oficialment el registre.
• Quan premi el link/botó Presentar es procedirà a fer el registre oficial a l'OEPM amb totes les dades i documents adjunts.
• Es mostra una pantalla amb el resum del registre i l'opció d'obtenir el resguard signat i l'xml del registre. Es recomana imprimir aquest document, perquè és la prova que s'ha registrat correctament la sol·licitud.
• El resguard és una còpia de la sol·licitud amb tots els camps, amb un segell que indica el núm. de registre i la data d'entrega
• També es pot fer una consulta del registre que, mitjançant un certificat digital corresponent al DNI del sol·licitant o representant del registre, permet visualitzar totes les dades introduïdes i descarregar un altre justificant del registre vàlid.
• Quan el certificat del signant no es pugui comprovar s'indicarà al PDF del resguard amb inscripcions com "Identitat del signant desconeguda" o "Hi ha almenys una signatura que presenta problemes". Això vol dir que Acrobat no s'ha pogut connectar amb l'autoritat certificació arrel. No afecta la presentació del formulari.
Assistència relativa a la presentació de tràmits
• Adreça electrònica: soportefuncional@oepm.es
Aquest apartat s'ha d'utilitzar únicament per contestar a una notificació de l'Administració sobre defectes existents en una oposició contra la sol·licitud de registre de marques o noms comercials.
Aquesta presentació no s'ha d'utilitzar per a aquells tràmits per als quals ja hi hagi un procediment específic a la Sede. En cas que s'utilitzi, és possible que el tràmit no tingui efecte o no es consideri vàlid.
A l'apartat Annexar documentació del tràmit ha d'adjuntar els documents requerits per l'aplicació.
La presentació electrònica d'aquests formularis comporta una reducció de taxa.
Per a la presentació de tràmits, s'han de realitzar els passos següents:
• Emplenar les dades del sol·licitant i/o representant (si és el cas) del tràmit.
• Especificar el número d'expedient i la modalitat per al tràmit seleccionat.
• Annexar els documents requerits per a cada tràmit.
• En cas que comporti pagament de taxa, especificar a través de quin mitjà realitza el pagament i adjuntar el codi de barres obtingut.
• Finalment, presentar el registre perquè quedi emmagatzemat a l'OEPM.
Sistemes Operatius
• Windows XP
• Windows 7 (32 i 64 bits)
• Windows 8.1 (32 i 64 bits
• MAC 10.7.5 o superior
Navegadors
• Internet Explorer 7 o Superior
• Mozilla Firefox
• Google Chrome
• Safari (MAC)
Java
• Tenir Java actualitzat (sempre versió de 32 bits)
Certificat digital
• Per realitzar la consulta dels tràmits realitzats i pagaments per l'AEAT.
Per fer un registre a l'aplicació que permet la presentació de tràmits a l'Oficina Espanyola de Patents i Marques s'han de seguir els passos següents:
• Obrir algun dels navegadors indicats.
• Accedir a la pàgina de presentació de tràmits. S'hi pot accedir des de la Sede de l'OEPM.
• Escollir si es vol fer una nova presentació (és aconsellable fer el registre amb el DNI del sol·licitant en els casos en què sigui prescindible) o carregar un esborrany ja guardat a l'OEPM indicant el codi de referència obtingut i el DNI del sol·licitant del registre.
• Omplir totes les dades dels formularis que apareixen a la pantalla, tenint en compte que els que tenen un asterisc s'han d'emplenar obligatòriament. No obstant, es recomana indicar totes les dades sol·licitades.
• Especificar el número d'expedient i la modalitat a la pestanya de Dades de Sol·licitud. Pot fer una consulta sobre el seu expedient si ho desitja.
• Adjuntar els documents necessaris per al registre en format pdf. Les imatges de dissenys han d'anar en format jpg/jpeg.
IMPORTANT: El formulari s'ha de descarregar a partir dels enllaços que apareixen al costat de cada tràmit a la Seu Electrònica. Si s'utilitza un altre formulari es generaran errors en la tramitació.
No serà necessari signar-los. Disposem del botó Adjuntar fitxer per annexar.
• Els documents annexats no han de sobrepassar el límit de 50 MB cadascun. No hi ha límit pel que fa al pes acumulat de tots els documents annexats.
• A la pestanya Taxes (si escau) escrigui el codi de barres obtingut a través d'alguna de les plataformes de pagament existents a l'OEPM.
• Mitjançant l'enllaç Revisar situat a dalt a la dreta, pot revisar el registre complet per visualitzar possibles errors en els formularis o bé assegurar-se que pot presentar oficialment el registre.
• Quan premi el link/botó Presentar es procedirà a fer el registre oficial a l'OEPM amb totes les dades i documents adjunts.
• Es mostra una pantalla amb el resum del registre i l'opció d'obtenir el resguard signat i l'xml del registre. Es recomana imprimir aquest document, perquè és la prova que s'ha registrat correctament la sol·licitud.
• El resguard és una còpia de la sol·licitud amb tots els camps, amb un segell que indica el núm. de registre i la data d'entrega
• També es pot fer una consulta del registre que, mitjançant un certificat digital corresponent al DNI del sol·licitant o representant del registre, permet visualitzar totes les dades introduïdes i descarregar un altre justificant del registre vàlid.
• Quan el certificat del signant no es pugui comprovar s'indicarà al PDF del resguard amb inscripcions com "Identitat del signant desconeguda" o "Hi ha almenys una signatura que presenta problemes". Això vol dir que Acrobat no s'ha pogut connectar amb l'autoritat certificació arrel. No afecta la presentació del formulari.
Assistència relativa a la presentació de tràmits
• Adreça electrònica: soportefuncional@oepm.es
Aquest apartat s'ha d'utilitzar únicament i exclusivament per presentar escrits d'observacions davant d'una sol·licitud de registre de marca o de nom comercial. De conformitat amb l'art. 19.4 de la Llei 17/2001, de 7 de desembre, de marques, podran presentar observacions els òrgans de les administracions públiques i les associacions i organitzacions d'àmbit nacional o autonòmic que, segons els seus estatuts, tinguin com a finalitat la protecció del consumidor. Aquests òrgans i associacions no adquiriran la qualitat de parts en el procediment, però les seves observacions es notificaran al sol·licitant de la marca i es resoldran d'acord amb el que preveu l'article 22 de l'esmentada Llei.
Aquesta presentació no s'ha d'utilitzar per a aquells tràmits per als quals ja hi hagi un procediment específic a la Sede. En cas que s'utilitzi, és possible que el tràmit no tingui efecte o no es consideri vàlid.
A l'apartat Annexar documentació del tràmit ha d'adjuntar els documents requerits per l'aplicació.
La presentació electrònica d'aquests formularis comporta una reducció de taxa.
Per a la presentació de tràmits, s'han de realitzar els passos següents:
• Emplenar les dades del sol·licitant i/o representant (si és el cas) del tràmit.
• Especificar el número d'expedient i la modalitat per al tràmit seleccionat.
• Annexar els documents requerits per a cada tràmit.
• En cas que comporti pagament de taxa, especificar a través de quin mitjà realitza el pagament i adjuntar el codi de barres obtingut.
• Finalment, presentar el registre perquè quedi emmagatzemat a l'OEPM.
Sistemes Operatius
• Windows XP
• Windows 7 (32 i 64 bits)
• Windows 8.1 (32 i 64 bits
• MAC 10.7.5 o superior
Navegadors
• Internet Explorer 7 o Superior
• Mozilla Firefox
• Google Chrome
• Safari (MAC)
Java
• Tenir Java actualitzat (sempre versió de 32 bits)
Certificat digital
• Per realitzar la consulta dels tràmits realitzats i pagaments per l'AEAT.
Per fer un registre a l'aplicació que permet la presentació de tràmits a l'Oficina Espanyola de Patents i Marques s'han de seguir els passos següents:
• Obrir algun dels navegadors indicats.
• Accedir a la pàgina de presentació de tràmits. S'hi pot accedir des de la Sede de l'OEPM.
• Escollir si es vol fer una nova presentació (és aconsellable fer el registre amb el DNI del sol·licitant en els casos en què sigui prescindible) o carregar un esborrany ja guardat a l'OEPM indicant el codi de referència obtingut i el DNI del sol·licitant del registre.
• Omplir totes les dades dels formularis que apareixen a la pantalla, tenint en compte que els que tenen un asterisc s'han d'emplenar obligatòriament. No obstant, es recomana indicar totes les dades sol·licitades.
• Especificar el número d'expedient i la modalitat a la pestanya de Dades de Sol·licitud. Pot fer una consulta sobre el seu expedient si ho desitja.
• Adjuntar els documents necessaris per al registre en format pdf. Les imatges de dissenys han d'anar en format jpg/jpeg.
IMPORTANT: El formulari s'ha de descarregar a partir dels enllaços que apareixen al costat de cada tràmit a la Seu Electrònica. Si s'utilitza un altre formulari es generaran errors en la tramitació.
No serà necessari signar-los. Disposem del botó Adjuntar fitxer per annexar.
• Els documents annexats no han de sobrepassar el límit de 50 MB cadascun. No hi ha límit pel que fa al pes acumulat de tots els documents annexats.
• A la pestanya Taxes (si escau) escrigui el codi de barres obtingut a través d'alguna de les plataformes de pagament existents a l'OEPM.
• Mitjançant l'enllaç Revisar situat a dalt a la dreta, pot revisar el registre complet per visualitzar possibles errors en els formularis o bé assegurar-se que pot presentar oficialment el registre.
• Quan premi el link/botó Presentar es procedirà a fer el registre oficial a l'OEPM amb totes les dades i documents adjunts.
• Es mostra una pantalla amb el resum del registre i l'opció d'obtenir el resguard signat i l'xml del registre. Es recomana imprimir aquest document, perquè és la prova que s'ha registrat correctament la sol·licitud.
• El resguard és una còpia de la sol·licitud amb tots els camps, amb un segell que indica el núm. de registre i la data d'entrega
• També es pot fer una consulta del registre que, mitjançant un certificat digital corresponent al DNI del sol·licitant o representant del registre, permet visualitzar totes les dades introduïdes i descarregar un altre justificant del registre vàlid.
• Quan el certificat del signant no es pugui comprovar s'indicarà al PDF del resguard amb inscripcions com "Identitat del signant desconeguda" o "Hi ha almenys una signatura que presenta problemes". Això vol dir que Acrobat no s'ha pogut connectar amb l'autoritat certificació arrel. No afecta la presentació del formulari.
Assistència relativa a la presentació de tràmits
• Adreça electrònica: soportefuncional@oepm.es
Aquest apartat s'ha d'utilitzar només per presentar escrits complementaris a un d'observacions presentat amb anterioritat, amb la finalitat de formular al·legacions complementàries.
Aquesta presentació no s'ha d'utilitzar per a aquells tràmits per als quals ja hi hagi un procediment específic a la Sede. En cas que s'utilitzi, és possible que el tràmit no tingui efecte o no es consideri vàlid.
A l'apartat Annexar documentació del tràmit ha d'adjuntar els documents requerits per l'aplicació.
La presentació electrònica d'aquests formularis comporta una reducció de taxa.
Per a la presentació de tràmits, s'han de realitzar els passos següents:
• Emplenar les dades del sol·licitant i/o representant (si és el cas) del tràmit.
• Especificar el número d'expedient i la modalitat per al tràmit seleccionat.
• Annexar els documents requerits per a cada tràmit.
• En cas que comporti pagament de taxa, especificar a través de quin mitjà realitza el pagament i adjuntar el codi de barres obtingut.
• Finalment, presentar el registre perquè quedi emmagatzemat a l'OEPM.
Sistemes Operatius
• Windows XP
• Windows 7 (32 i 64 bits)
• Windows 8.1 (32 i 64 bits
• MAC 10.7.5 o superior
Navegadors
• Internet Explorer 7 o Superior
• Mozilla Firefox
• Google Chrome
• Safari (MAC)
Java
• Tenir Java actualitzat (sempre versió de 32 bits)
Certificat digital
• Per realitzar la consulta dels tràmits realitzats i pagaments per l'AEAT.
Per fer un registre a l'aplicació que permet la presentació de tràmits a l'Oficina Espanyola de Patents i Marques s'han de seguir els passos següents:
• Obrir algun dels navegadors indicats.
• Accedir a la pàgina de presentació de tràmits. S'hi pot accedir des de la Sede de l'OEPM.
• Escollir si es vol fer una nova presentació (és aconsellable fer el registre amb el DNI del sol·licitant en els casos en què sigui prescindible) o carregar un esborrany ja guardat a l'OEPM indicant el codi de referència obtingut i el DNI del sol·licitant del registre.
• Omplir totes les dades dels formularis que apareixen a la pantalla, tenint en compte que els que tenen un asterisc s'han d'emplenar obligatòriament. No obstant, es recomana indicar totes les dades sol·licitades.
• Especificar el número d'expedient i la modalitat a la pestanya de Dades de Sol·licitud. Pot fer una consulta sobre el seu expedient si ho desitja.
• Adjuntar els documents necessaris per al registre en format pdf. Les imatges de dissenys han d'anar en format jpg/jpeg.
IMPORTANT: El formulari s'ha de descarregar a partir dels enllaços que apareixen al costat de cada tràmit a la Seu Electrònica. Si s'utilitza un altre formulari es generaran errors en la tramitació.
No serà necessari signar-los. Disposem del botó Adjuntar fitxer per annexar.
• Els documents annexats no han de sobrepassar el límit de 50 MB cadascun. No hi ha límit pel que fa al pes acumulat de tots els documents annexats.
• A la pestanya Taxes (si escau) escrigui el codi de barres obtingut a través d'alguna de les plataformes de pagament existents a l'OEPM.
• Mitjançant l'enllaç Revisar situat a dalt a la dreta, pot revisar el registre complet per visualitzar possibles errors en els formularis o bé assegurar-se que pot presentar oficialment el registre.
• Quan premi el link/botó Presentar es procedirà a fer el registre oficial a l'OEPM amb totes les dades i documents adjunts.
• Es mostra una pantalla amb el resum del registre i l'opció d'obtenir el resguard signat i l'xml del registre. Es recomana imprimir aquest document, perquè és la prova que s'ha registrat correctament la sol·licitud.
• El resguard és una còpia de la sol·licitud amb tots els camps, amb un segell que indica el núm. de registre i la data d'entrega
• També es pot fer una consulta del registre que, mitjançant un certificat digital corresponent al DNI del sol·licitant o representant del registre, permet visualitzar totes les dades introduïdes i descarregar un altre justificant del registre vàlid.
• Quan el certificat del signant no es pugui comprovar s'indicarà al PDF del resguard amb inscripcions com "Identitat del signant desconeguda" o "Hi ha almenys una signatura que presenta problemes". Això vol dir que Acrobat no s'ha pogut connectar amb l'autoritat certificació arrel. No afecta la presentació del formulari.
Assistència relativa a la presentació de tràmits
• Adreça electrònica: soportefuncional@oepm.es
Este sitio web utiliza cookies propias para ofrecer un mejor servicio. Si continúa navegando consideramos que acepta su uso. Encontrará más información en nuestra Política de Cookies.
OK | Más información