Este apartado debe utilizarse para la presentación de escritos solicitando la anotación de desistimiento total de marcas y nombres comerciales, siempre y cuando estén en tramitación, es decir, que no se haya producido la concesión del registro.
Aquesta presentació no s'ha d'utilitzar per a aquells tràmits per als quals ja hi hagi un procediment específic a la Sede. En cas que s'utilitzi, és possible que el tràmit no tingui efecte o no es consideri vàlid.
A l'apartat Annexar documentació del tràmit ha d'adjuntar els documents requerits per l'aplicació.
La presentació electrònica d'aquests formularis comporta una reducció de taxa.
Per a la presentació de tràmits, s'han de realitzar els passos següents:
• Emplenar les dades del sol·licitant i/o representant (si és el cas) del tràmit.
• Especificar el número d'expedient i la modalitat per al tràmit seleccionat.
• Annexar els documents requerits per a cada tràmit.
• En cas que comporti pagament de taxa, especificar a través de quin mitjà realitza el pagament i adjuntar el codi de barres obtingut.
• Finalment, presentar el registre perquè quedi emmagatzemat a l'OEPM.
Sistemes Operatius
• Windows XP
• Windows 7 (32 i 64 bits)
• Windows 8.1 (32 i 64 bits
• MAC 10.7.5 o superior
Navegadors
• Internet Explorer 7 o Superior
• Mozilla Firefox
• Google Chrome
• Safari (MAC)
Java
• Tenir Java actualitzat (sempre versió de 32 bits)
Certificat digital
• Per realitzar la consulta dels tràmits realitzats i pagaments per l'AEAT.
Per fer un registre a l'aplicació que permet la presentació de tràmits a l'Oficina Espanyola de Patents i Marques s'han de seguir els passos següents:
• Obrir algun dels navegadors indicats.
• Accedir a la pàgina de presentació de tràmits. S'hi pot accedir des de la Sede de l'OEPM.
• Escollir si es vol fer una nova presentació (és aconsellable fer el registre amb el DNI del sol·licitant en els casos en què sigui prescindible) o carregar un esborrany ja guardat a l'OEPM indicant el codi de referència obtingut i el DNI del sol·licitant del registre.
• Omplir totes les dades dels formularis que apareixen a la pantalla, tenint en compte que els que tenen un asterisc s'han d'emplenar obligatòriament. No obstant, es recomana indicar totes les dades sol·licitades.
• Especificar el número d'expedient i la modalitat a la pestanya de Dades de Sol·licitud. Pot fer una consulta sobre el seu expedient si ho desitja.
• Adjuntar els documents necessaris per al registre en format pdf. Les imatges de dissenys han d'anar en format jpg/jpeg.
IMPORTANT: El formulari s'ha de descarregar a partir dels enllaços que apareixen al costat de cada tràmit a la Seu Electrònica. Si s'utilitza un altre formulari es generaran errors en la tramitació.
No serà necessari signar-los. Disposem del botó Adjuntar fitxer per annexar.
• Els documents annexats no han de sobrepassar el límit de 50 MB cadascun. No hi ha límit pel que fa al pes acumulat de tots els documents annexats.
• A la pestanya Taxes (si escau) escrigui el codi de barres obtingut a través d'alguna de les plataformes de pagament existents a l'OEPM.
• Mitjançant l'enllaç Revisar situat a dalt a la dreta, pot revisar el registre complet per visualitzar possibles errors en els formularis o bé assegurar-se que pot presentar oficialment el registre.
• Quan premi el link/botó Presentar es procedirà a fer el registre oficial a l'OEPM amb totes les dades i documents adjunts.
• Es mostra una pantalla amb el resum del registre i l'opció d'obtenir el resguard signat i l'xml del registre. Es recomana imprimir aquest document, perquè és la prova que s'ha registrat correctament la sol·licitud.
• El resguard és una còpia de la sol·licitud amb tots els camps, amb un segell que indica el núm. de registre i la data d'entrega
• També es pot fer una consulta del registre que, mitjançant un certificat digital corresponent al DNI del sol·licitant o representant del registre, permet visualitzar totes les dades introduïdes i descarregar un altre justificant del registre vàlid.
• Quan el certificat del signant no es pugui comprovar s'indicarà al PDF del resguard amb inscripcions com "Identitat del signant desconeguda" o "Hi ha almenys una signatura que presenta problemes". Això vol dir que Acrobat no s'ha pogut connectar amb l'autoritat certificació arrel. No afecta la presentació del formulari.
Assistència relativa a la presentació de tràmits
• Adreça electrònica: soportefuncional@oepm.es
Este apartado debe utilizarse para contestar al suspenso dictado en solicitudes de desistimiento total de marcas y nombres comerciales.
Aquesta presentació no s'ha d'utilitzar per a aquells tràmits per als quals ja hi hagi un procediment específic a la Sede. En cas que s'utilitzi, és possible que el tràmit no tingui efecte o no es consideri vàlid.
A l'apartat Annexar documentació del tràmit ha d'adjuntar els documents requerits per l'aplicació.
La presentació electrònica d'aquests formularis comporta una reducció de taxa.
Per a la presentació de tràmits, s'han de realitzar els passos següents:
• Emplenar les dades del sol·licitant i/o representant (si és el cas) del tràmit.
• Especificar el número d'expedient i la modalitat per al tràmit seleccionat.
• Annexar els documents requerits per a cada tràmit.
• En cas que comporti pagament de taxa, especificar a través de quin mitjà realitza el pagament i adjuntar el codi de barres obtingut.
• Finalment, presentar el registre perquè quedi emmagatzemat a l'OEPM.
Sistemes Operatius
• Windows XP
• Windows 7 (32 i 64 bits)
• Windows 8.1 (32 i 64 bits
• MAC 10.7.5 o superior
Navegadors
• Internet Explorer 7 o Superior
• Mozilla Firefox
• Google Chrome
• Safari (MAC)
Java
• Tenir Java actualitzat (sempre versió de 32 bits)
Certificat digital
• Per realitzar la consulta dels tràmits realitzats i pagaments per l'AEAT.
Per fer un registre a l'aplicació que permet la presentació de tràmits a l'Oficina Espanyola de Patents i Marques s'han de seguir els passos següents:
• Obrir algun dels navegadors indicats.
• Accedir a la pàgina de presentació de tràmits. S'hi pot accedir des de la Sede de l'OEPM.
• Escollir si es vol fer una nova presentació (és aconsellable fer el registre amb el DNI del sol·licitant en els casos en què sigui prescindible) o carregar un esborrany ja guardat a l'OEPM indicant el codi de referència obtingut i el DNI del sol·licitant del registre.
• Omplir totes les dades dels formularis que apareixen a la pantalla, tenint en compte que els que tenen un asterisc s'han d'emplenar obligatòriament. No obstant, es recomana indicar totes les dades sol·licitades.
• Especificar el número d'expedient i la modalitat a la pestanya de Dades de Sol·licitud. Pot fer una consulta sobre el seu expedient si ho desitja.
• Adjuntar els documents necessaris per al registre en format pdf. Les imatges de dissenys han d'anar en format jpg/jpeg.
IMPORTANT: El formulari s'ha de descarregar a partir dels enllaços que apareixen al costat de cada tràmit a la Seu Electrònica. Si s'utilitza un altre formulari es generaran errors en la tramitació.
No serà necessari signar-los. Disposem del botó Adjuntar fitxer per annexar.
• Els documents annexats no han de sobrepassar el límit de 50 MB cadascun. No hi ha límit pel que fa al pes acumulat de tots els documents annexats.
• A la pestanya Taxes (si escau) escrigui el codi de barres obtingut a través d'alguna de les plataformes de pagament existents a l'OEPM.
• Mitjançant l'enllaç Revisar situat a dalt a la dreta, pot revisar el registre complet per visualitzar possibles errors en els formularis o bé assegurar-se que pot presentar oficialment el registre.
• Quan premi el link/botó Presentar es procedirà a fer el registre oficial a l'OEPM amb totes les dades i documents adjunts.
• Es mostra una pantalla amb el resum del registre i l'opció d'obtenir el resguard signat i l'xml del registre. Es recomana imprimir aquest document, perquè és la prova que s'ha registrat correctament la sol·licitud.
• El resguard és una còpia de la sol·licitud amb tots els camps, amb un segell que indica el núm. de registre i la data d'entrega
• També es pot fer una consulta del registre que, mitjançant un certificat digital corresponent al DNI del sol·licitant o representant del registre, permet visualitzar totes les dades introduïdes i descarregar un altre justificant del registre vàlid.
• Quan el certificat del signant no es pugui comprovar s'indicarà al PDF del resguard amb inscripcions com "Identitat del signant desconeguda" o "Hi ha almenys una signatura que presenta problemes". Això vol dir que Acrobat no s'ha pogut connectar amb l'autoritat certificació arrel. No afecta la presentació del formulari.
Assistència relativa a la presentació de tràmits
• Adreça electrònica: soportefuncional@oepm.es
Este apartado debe utilizarse para presentar escritos que complementen las alegaciones efectuadas anteriormente en un escrito de contestación al suspenso de desistimiento total de una marca o nombre comercial.
Aquesta presentació no s'ha d'utilitzar per a aquells tràmits per als quals ja hi hagi un procediment específic a la Sede. En cas que s'utilitzi, és possible que el tràmit no tingui efecte o no es consideri vàlid.
A l'apartat Annexar documentació del tràmit ha d'adjuntar els documents requerits per l'aplicació.
La presentació electrònica d'aquests formularis comporta una reducció de taxa.
Per a la presentació de tràmits, s'han de realitzar els passos següents:
• Emplenar les dades del sol·licitant i/o representant (si és el cas) del tràmit.
• Especificar el número d'expedient i la modalitat per al tràmit seleccionat.
• Annexar els documents requerits per a cada tràmit.
• En cas que comporti pagament de taxa, especificar a través de quin mitjà realitza el pagament i adjuntar el codi de barres obtingut.
• Finalment, presentar el registre perquè quedi emmagatzemat a l'OEPM.
Sistemes Operatius
• Windows XP
• Windows 7 (32 i 64 bits)
• Windows 8.1 (32 i 64 bits
• MAC 10.7.5 o superior
Navegadors
• Internet Explorer 7 o Superior
• Mozilla Firefox
• Google Chrome
• Safari (MAC)
Java
• Tenir Java actualitzat (sempre versió de 32 bits)
Certificat digital
• Per realitzar la consulta dels tràmits realitzats i pagaments per l'AEAT.
Per fer un registre a l'aplicació que permet la presentació de tràmits a l'Oficina Espanyola de Patents i Marques s'han de seguir els passos següents:
• Obrir algun dels navegadors indicats.
• Accedir a la pàgina de presentació de tràmits. S'hi pot accedir des de la Sede de l'OEPM.
• Escollir si es vol fer una nova presentació (és aconsellable fer el registre amb el DNI del sol·licitant en els casos en què sigui prescindible) o carregar un esborrany ja guardat a l'OEPM indicant el codi de referència obtingut i el DNI del sol·licitant del registre.
• Omplir totes les dades dels formularis que apareixen a la pantalla, tenint en compte que els que tenen un asterisc s'han d'emplenar obligatòriament. No obstant, es recomana indicar totes les dades sol·licitades.
• Especificar el número d'expedient i la modalitat a la pestanya de Dades de Sol·licitud. Pot fer una consulta sobre el seu expedient si ho desitja.
• Adjuntar els documents necessaris per al registre en format pdf. Les imatges de dissenys han d'anar en format jpg/jpeg.
IMPORTANT: El formulari s'ha de descarregar a partir dels enllaços que apareixen al costat de cada tràmit a la Seu Electrònica. Si s'utilitza un altre formulari es generaran errors en la tramitació.
No serà necessari signar-los. Disposem del botó Adjuntar fitxer per annexar.
• Els documents annexats no han de sobrepassar el límit de 50 MB cadascun. No hi ha límit pel que fa al pes acumulat de tots els documents annexats.
• A la pestanya Taxes (si escau) escrigui el codi de barres obtingut a través d'alguna de les plataformes de pagament existents a l'OEPM.
• Mitjançant l'enllaç Revisar situat a dalt a la dreta, pot revisar el registre complet per visualitzar possibles errors en els formularis o bé assegurar-se que pot presentar oficialment el registre.
• Quan premi el link/botó Presentar es procedirà a fer el registre oficial a l'OEPM amb totes les dades i documents adjunts.
• Es mostra una pantalla amb el resum del registre i l'opció d'obtenir el resguard signat i l'xml del registre. Es recomana imprimir aquest document, perquè és la prova que s'ha registrat correctament la sol·licitud.
• El resguard és una còpia de la sol·licitud amb tots els camps, amb un segell que indica el núm. de registre i la data d'entrega
• També es pot fer una consulta del registre que, mitjançant un certificat digital corresponent al DNI del sol·licitant o representant del registre, permet visualitzar totes les dades introduïdes i descarregar un altre justificant del registre vàlid.
• Quan el certificat del signant no es pugui comprovar s'indicarà al PDF del resguard amb inscripcions com "Identitat del signant desconeguda" o "Hi ha almenys una signatura que presenta problemes". Això vol dir que Acrobat no s'ha pogut connectar amb l'autoritat certificació arrel. No afecta la presentació del formulari.
Assistència relativa a la presentació de tràmits
• Adreça electrònica: soportefuncional@oepm.es
Este apartado debe utilizarse para la presentación de escritos solicitando la anotación de limitación de productos/desistimiento parcial de marcas y nombres comerciales, siempre y cuando estén en tramitación, es decir, que no se haya producido la concesión del registro. Si solicita una limitación de la lista de productos, deberá abonarse la tasa de modificaciones (CI07) cuando esta limitación se efectúe de modo espontáneo por el solicitate. No procederá el pago de esta tasa cuando la limitación se produzca como consecuencia de un suspenso decretado por la Administración
Aquesta presentació no s'ha d'utilitzar per a aquells tràmits per als quals ja hi hagi un procediment específic a la Sede. En cas que s'utilitzi, és possible que el tràmit no tingui efecte o no es consideri vàlid.
A l'apartat Annexar documentació del tràmit ha d'adjuntar els documents requerits per l'aplicació.
La presentació electrònica d'aquests formularis comporta una reducció de taxa.
Per a la presentació de tràmits, s'han de realitzar els passos següents:
• Emplenar les dades del sol·licitant i/o representant (si és el cas) del tràmit.
• Especificar el número d'expedient i la modalitat per al tràmit seleccionat.
• Annexar els documents requerits per a cada tràmit.
• En cas que comporti pagament de taxa, especificar a través de quin mitjà realitza el pagament i adjuntar el codi de barres obtingut.
• Finalment, presentar el registre perquè quedi emmagatzemat a l'OEPM.
Sistemes Operatius
• Windows XP
• Windows 7 (32 i 64 bits)
• Windows 8.1 (32 i 64 bits
• MAC 10.7.5 o superior
Navegadors
• Internet Explorer 7 o Superior
• Mozilla Firefox
• Google Chrome
• Safari (MAC)
Java
• Tenir Java actualitzat (sempre versió de 32 bits)
Certificat digital
• Per realitzar la consulta dels tràmits realitzats i pagaments per l'AEAT.
Per fer un registre a l'aplicació que permet la presentació de tràmits a l'Oficina Espanyola de Patents i Marques s'han de seguir els passos següents:
• Obrir algun dels navegadors indicats.
• Accedir a la pàgina de presentació de tràmits. S'hi pot accedir des de la Sede de l'OEPM.
• Escollir si es vol fer una nova presentació (és aconsellable fer el registre amb el DNI del sol·licitant en els casos en què sigui prescindible) o carregar un esborrany ja guardat a l'OEPM indicant el codi de referència obtingut i el DNI del sol·licitant del registre.
• Omplir totes les dades dels formularis que apareixen a la pantalla, tenint en compte que els que tenen un asterisc s'han d'emplenar obligatòriament. No obstant, es recomana indicar totes les dades sol·licitades.
• Especificar el número d'expedient i la modalitat a la pestanya de Dades de Sol·licitud. Pot fer una consulta sobre el seu expedient si ho desitja.
• Adjuntar els documents necessaris per al registre en format pdf. Les imatges de dissenys han d'anar en format jpg/jpeg.
IMPORTANT: El formulari s'ha de descarregar a partir dels enllaços que apareixen al costat de cada tràmit a la Seu Electrònica. Si s'utilitza un altre formulari es generaran errors en la tramitació.
No serà necessari signar-los. Disposem del botó Adjuntar fitxer per annexar.
• Els documents annexats no han de sobrepassar el límit de 50 MB cadascun. No hi ha límit pel que fa al pes acumulat de tots els documents annexats.
• A la pestanya Taxes (si escau) escrigui el codi de barres obtingut a través d'alguna de les plataformes de pagament existents a l'OEPM.
• Mitjançant l'enllaç Revisar situat a dalt a la dreta, pot revisar el registre complet per visualitzar possibles errors en els formularis o bé assegurar-se que pot presentar oficialment el registre.
• Quan premi el link/botó Presentar es procedirà a fer el registre oficial a l'OEPM amb totes les dades i documents adjunts.
• Es mostra una pantalla amb el resum del registre i l'opció d'obtenir el resguard signat i l'xml del registre. Es recomana imprimir aquest document, perquè és la prova que s'ha registrat correctament la sol·licitud.
• El resguard és una còpia de la sol·licitud amb tots els camps, amb un segell que indica el núm. de registre i la data d'entrega
• També es pot fer una consulta del registre que, mitjançant un certificat digital corresponent al DNI del sol·licitant o representant del registre, permet visualitzar totes les dades introduïdes i descarregar un altre justificant del registre vàlid.
• Quan el certificat del signant no es pugui comprovar s'indicarà al PDF del resguard amb inscripcions com "Identitat del signant desconeguda" o "Hi ha almenys una signatura que presenta problemes". Això vol dir que Acrobat no s'ha pogut connectar amb l'autoritat certificació arrel. No afecta la presentació del formulari.
Assistència relativa a la presentació de tràmits
• Adreça electrònica: soportefuncional@oepm.es
Este apartado debe utilizarse para contestar al suspenso dictado en solicitudes de desistimiento parcial/ limitación de productos de marcas y nombres comerciales.
Aquesta presentació no s'ha d'utilitzar per a aquells tràmits per als quals ja hi hagi un procediment específic a la Sede. En cas que s'utilitzi, és possible que el tràmit no tingui efecte o no es consideri vàlid.
A l'apartat Annexar documentació del tràmit ha d'adjuntar els documents requerits per l'aplicació.
La presentació electrònica d'aquests formularis comporta una reducció de taxa.
Per a la presentació de tràmits, s'han de realitzar els passos següents:
• Emplenar les dades del sol·licitant i/o representant (si és el cas) del tràmit.
• Especificar el número d'expedient i la modalitat per al tràmit seleccionat.
• Annexar els documents requerits per a cada tràmit.
• En cas que comporti pagament de taxa, especificar a través de quin mitjà realitza el pagament i adjuntar el codi de barres obtingut.
• Finalment, presentar el registre perquè quedi emmagatzemat a l'OEPM.
Sistemes Operatius
• Windows XP
• Windows 7 (32 i 64 bits)
• Windows 8.1 (32 i 64 bits
• MAC 10.7.5 o superior
Navegadors
• Internet Explorer 7 o Superior
• Mozilla Firefox
• Google Chrome
• Safari (MAC)
Java
• Tenir Java actualitzat (sempre versió de 32 bits)
Certificat digital
• Per realitzar la consulta dels tràmits realitzats i pagaments per l'AEAT.
Per fer un registre a l'aplicació que permet la presentació de tràmits a l'Oficina Espanyola de Patents i Marques s'han de seguir els passos següents:
• Obrir algun dels navegadors indicats.
• Accedir a la pàgina de presentació de tràmits. S'hi pot accedir des de la Sede de l'OEPM.
• Escollir si es vol fer una nova presentació (és aconsellable fer el registre amb el DNI del sol·licitant en els casos en què sigui prescindible) o carregar un esborrany ja guardat a l'OEPM indicant el codi de referència obtingut i el DNI del sol·licitant del registre.
• Omplir totes les dades dels formularis que apareixen a la pantalla, tenint en compte que els que tenen un asterisc s'han d'emplenar obligatòriament. No obstant, es recomana indicar totes les dades sol·licitades.
• Especificar el número d'expedient i la modalitat a la pestanya de Dades de Sol·licitud. Pot fer una consulta sobre el seu expedient si ho desitja.
• Adjuntar els documents necessaris per al registre en format pdf. Les imatges de dissenys han d'anar en format jpg/jpeg.
IMPORTANT: El formulari s'ha de descarregar a partir dels enllaços que apareixen al costat de cada tràmit a la Seu Electrònica. Si s'utilitza un altre formulari es generaran errors en la tramitació.
No serà necessari signar-los. Disposem del botó Adjuntar fitxer per annexar.
• Els documents annexats no han de sobrepassar el límit de 50 MB cadascun. No hi ha límit pel que fa al pes acumulat de tots els documents annexats.
• A la pestanya Taxes (si escau) escrigui el codi de barres obtingut a través d'alguna de les plataformes de pagament existents a l'OEPM.
• Mitjançant l'enllaç Revisar situat a dalt a la dreta, pot revisar el registre complet per visualitzar possibles errors en els formularis o bé assegurar-se que pot presentar oficialment el registre.
• Quan premi el link/botó Presentar es procedirà a fer el registre oficial a l'OEPM amb totes les dades i documents adjunts.
• Es mostra una pantalla amb el resum del registre i l'opció d'obtenir el resguard signat i l'xml del registre. Es recomana imprimir aquest document, perquè és la prova que s'ha registrat correctament la sol·licitud.
• El resguard és una còpia de la sol·licitud amb tots els camps, amb un segell que indica el núm. de registre i la data d'entrega
• També es pot fer una consulta del registre que, mitjançant un certificat digital corresponent al DNI del sol·licitant o representant del registre, permet visualitzar totes les dades introduïdes i descarregar un altre justificant del registre vàlid.
• Quan el certificat del signant no es pugui comprovar s'indicarà al PDF del resguard amb inscripcions com "Identitat del signant desconeguda" o "Hi ha almenys una signatura que presenta problemes". Això vol dir que Acrobat no s'ha pogut connectar amb l'autoritat certificació arrel. No afecta la presentació del formulari.
Assistència relativa a la presentació de tràmits
• Adreça electrònica: soportefuncional@oepm.es
Este apartado debe utilizarse para presentar escritos que complementen las alegaciones efectuadas anteriormente en un escrito de contestación al suspenso de desistimiento parcial/ limitación de productos de una marca o nombre comercial.
Aquesta presentació no s'ha d'utilitzar per a aquells tràmits per als quals ja hi hagi un procediment específic a la Sede. En cas que s'utilitzi, és possible que el tràmit no tingui efecte o no es consideri vàlid.
A l'apartat Annexar documentació del tràmit ha d'adjuntar els documents requerits per l'aplicació.
La presentació electrònica d'aquests formularis comporta una reducció de taxa.
Per a la presentació de tràmits, s'han de realitzar els passos següents:
• Emplenar les dades del sol·licitant i/o representant (si és el cas) del tràmit.
• Especificar el número d'expedient i la modalitat per al tràmit seleccionat.
• Annexar els documents requerits per a cada tràmit.
• En cas que comporti pagament de taxa, especificar a través de quin mitjà realitza el pagament i adjuntar el codi de barres obtingut.
• Finalment, presentar el registre perquè quedi emmagatzemat a l'OEPM.
Sistemes Operatius
• Windows XP
• Windows 7 (32 i 64 bits)
• Windows 8.1 (32 i 64 bits
• MAC 10.7.5 o superior
Navegadors
• Internet Explorer 7 o Superior
• Mozilla Firefox
• Google Chrome
• Safari (MAC)
Java
• Tenir Java actualitzat (sempre versió de 32 bits)
Certificat digital
• Per realitzar la consulta dels tràmits realitzats i pagaments per l'AEAT.
Per fer un registre a l'aplicació que permet la presentació de tràmits a l'Oficina Espanyola de Patents i Marques s'han de seguir els passos següents:
• Obrir algun dels navegadors indicats.
• Accedir a la pàgina de presentació de tràmits. S'hi pot accedir des de la Sede de l'OEPM.
• Escollir si es vol fer una nova presentació (és aconsellable fer el registre amb el DNI del sol·licitant en els casos en què sigui prescindible) o carregar un esborrany ja guardat a l'OEPM indicant el codi de referència obtingut i el DNI del sol·licitant del registre.
• Omplir totes les dades dels formularis que apareixen a la pantalla, tenint en compte que els que tenen un asterisc s'han d'emplenar obligatòriament. No obstant, es recomana indicar totes les dades sol·licitades.
• Especificar el número d'expedient i la modalitat a la pestanya de Dades de Sol·licitud. Pot fer una consulta sobre el seu expedient si ho desitja.
• Adjuntar els documents necessaris per al registre en format pdf. Les imatges de dissenys han d'anar en format jpg/jpeg.
IMPORTANT: El formulari s'ha de descarregar a partir dels enllaços que apareixen al costat de cada tràmit a la Seu Electrònica. Si s'utilitza un altre formulari es generaran errors en la tramitació.
No serà necessari signar-los. Disposem del botó Adjuntar fitxer per annexar.
• Els documents annexats no han de sobrepassar el límit de 50 MB cadascun. No hi ha límit pel que fa al pes acumulat de tots els documents annexats.
• A la pestanya Taxes (si escau) escrigui el codi de barres obtingut a través d'alguna de les plataformes de pagament existents a l'OEPM.
• Mitjançant l'enllaç Revisar situat a dalt a la dreta, pot revisar el registre complet per visualitzar possibles errors en els formularis o bé assegurar-se que pot presentar oficialment el registre.
• Quan premi el link/botó Presentar es procedirà a fer el registre oficial a l'OEPM amb totes les dades i documents adjunts.
• Es mostra una pantalla amb el resum del registre i l'opció d'obtenir el resguard signat i l'xml del registre. Es recomana imprimir aquest document, perquè és la prova que s'ha registrat correctament la sol·licitud.
• El resguard és una còpia de la sol·licitud amb tots els camps, amb un segell que indica el núm. de registre i la data d'entrega
• També es pot fer una consulta del registre que, mitjançant un certificat digital corresponent al DNI del sol·licitant o representant del registre, permet visualitzar totes les dades introduïdes i descarregar un altre justificant del registre vàlid.
• Quan el certificat del signant no es pugui comprovar s'indicarà al PDF del resguard amb inscripcions com "Identitat del signant desconeguda" o "Hi ha almenys una signatura que presenta problemes". Això vol dir que Acrobat no s'ha pogut connectar amb l'autoritat certificació arrel. No afecta la presentació del formulari.
Assistència relativa a la presentació de tràmits
• Adreça electrònica: soportefuncional@oepm.es
Este apartado debe utilizarse para la presentación de escritos solicitando la renuncia total de marcas y nombres comerciales registrados.
Aquesta presentació no s'ha d'utilitzar per a aquells tràmits per als quals ja hi hagi un procediment específic a la Sede. En cas que s'utilitzi, és possible que el tràmit no tingui efecte o no es consideri vàlid.
A l'apartat Annexar documentació del tràmit ha d'adjuntar els documents requerits per l'aplicació.
La presentació electrònica d'aquests formularis comporta una reducció de taxa.
Per a la presentació de tràmits, s'han de realitzar els passos següents:
• Emplenar les dades del sol·licitant i/o representant (si és el cas) del tràmit.
• Especificar el número d'expedient i la modalitat per al tràmit seleccionat.
• Annexar els documents requerits per a cada tràmit.
• En cas que comporti pagament de taxa, especificar a través de quin mitjà realitza el pagament i adjuntar el codi de barres obtingut.
• Finalment, presentar el registre perquè quedi emmagatzemat a l'OEPM.
Sistemes Operatius
• Windows XP
• Windows 7 (32 i 64 bits)
• Windows 8.1 (32 i 64 bits
• MAC 10.7.5 o superior
Navegadors
• Internet Explorer 7 o Superior
• Mozilla Firefox
• Google Chrome
• Safari (MAC)
Java
• Tenir Java actualitzat (sempre versió de 32 bits)
Certificat digital
• Per realitzar la consulta dels tràmits realitzats i pagaments per l'AEAT.
Per fer un registre a l'aplicació que permet la presentació de tràmits a l'Oficina Espanyola de Patents i Marques s'han de seguir els passos següents:
• Obrir algun dels navegadors indicats.
• Accedir a la pàgina de presentació de tràmits. S'hi pot accedir des de la Sede de l'OEPM.
• Escollir si es vol fer una nova presentació (és aconsellable fer el registre amb el DNI del sol·licitant en els casos en què sigui prescindible) o carregar un esborrany ja guardat a l'OEPM indicant el codi de referència obtingut i el DNI del sol·licitant del registre.
• Omplir totes les dades dels formularis que apareixen a la pantalla, tenint en compte que els que tenen un asterisc s'han d'emplenar obligatòriament. No obstant, es recomana indicar totes les dades sol·licitades.
• Especificar el número d'expedient i la modalitat a la pestanya de Dades de Sol·licitud. Pot fer una consulta sobre el seu expedient si ho desitja.
• Adjuntar els documents necessaris per al registre en format pdf. Les imatges de dissenys han d'anar en format jpg/jpeg.
IMPORTANT: El formulari s'ha de descarregar a partir dels enllaços que apareixen al costat de cada tràmit a la Seu Electrònica. Si s'utilitza un altre formulari es generaran errors en la tramitació.
No serà necessari signar-los. Disposem del botó Adjuntar fitxer per annexar.
• Els documents annexats no han de sobrepassar el límit de 50 MB cadascun. No hi ha límit pel que fa al pes acumulat de tots els documents annexats.
• A la pestanya Taxes (si escau) escrigui el codi de barres obtingut a través d'alguna de les plataformes de pagament existents a l'OEPM.
• Mitjançant l'enllaç Revisar situat a dalt a la dreta, pot revisar el registre complet per visualitzar possibles errors en els formularis o bé assegurar-se que pot presentar oficialment el registre.
• Quan premi el link/botó Presentar es procedirà a fer el registre oficial a l'OEPM amb totes les dades i documents adjunts.
• Es mostra una pantalla amb el resum del registre i l'opció d'obtenir el resguard signat i l'xml del registre. Es recomana imprimir aquest document, perquè és la prova que s'ha registrat correctament la sol·licitud.
• El resguard és una còpia de la sol·licitud amb tots els camps, amb un segell que indica el núm. de registre i la data d'entrega
• També es pot fer una consulta del registre que, mitjançant un certificat digital corresponent al DNI del sol·licitant o representant del registre, permet visualitzar totes les dades introduïdes i descarregar un altre justificant del registre vàlid.
• Quan el certificat del signant no es pugui comprovar s'indicarà al PDF del resguard amb inscripcions com "Identitat del signant desconeguda" o "Hi ha almenys una signatura que presenta problemes". Això vol dir que Acrobat no s'ha pogut connectar amb l'autoritat certificació arrel. No afecta la presentació del formulari.
Assistència relativa a la presentació de tràmits
• Adreça electrònica: soportefuncional@oepm.es
Este apartado debe utilizarse para contestar al suspenso dictado en solicitudes de renuncia total de marcas o nombres comerciales.
Aquesta presentació no s'ha d'utilitzar per a aquells tràmits per als quals ja hi hagi un procediment específic a la Sede. En cas que s'utilitzi, és possible que el tràmit no tingui efecte o no es consideri vàlid.
A l'apartat Annexar documentació del tràmit ha d'adjuntar els documents requerits per l'aplicació.
La presentació electrònica d'aquests formularis comporta una reducció de taxa.
Per a la presentació de tràmits, s'han de realitzar els passos següents:
• Emplenar les dades del sol·licitant i/o representant (si és el cas) del tràmit.
• Especificar el número d'expedient i la modalitat per al tràmit seleccionat.
• Annexar els documents requerits per a cada tràmit.
• En cas que comporti pagament de taxa, especificar a través de quin mitjà realitza el pagament i adjuntar el codi de barres obtingut.
• Finalment, presentar el registre perquè quedi emmagatzemat a l'OEPM.
Sistemes Operatius
• Windows XP
• Windows 7 (32 i 64 bits)
• Windows 8.1 (32 i 64 bits
• MAC 10.7.5 o superior
Navegadors
• Internet Explorer 7 o Superior
• Mozilla Firefox
• Google Chrome
• Safari (MAC)
Java
• Tenir Java actualitzat (sempre versió de 32 bits)
Certificat digital
• Per realitzar la consulta dels tràmits realitzats i pagaments per l'AEAT.
Per fer un registre a l'aplicació que permet la presentació de tràmits a l'Oficina Espanyola de Patents i Marques s'han de seguir els passos següents:
• Obrir algun dels navegadors indicats.
• Accedir a la pàgina de presentació de tràmits. S'hi pot accedir des de la Sede de l'OEPM.
• Escollir si es vol fer una nova presentació (és aconsellable fer el registre amb el DNI del sol·licitant en els casos en què sigui prescindible) o carregar un esborrany ja guardat a l'OEPM indicant el codi de referència obtingut i el DNI del sol·licitant del registre.
• Omplir totes les dades dels formularis que apareixen a la pantalla, tenint en compte que els que tenen un asterisc s'han d'emplenar obligatòriament. No obstant, es recomana indicar totes les dades sol·licitades.
• Especificar el número d'expedient i la modalitat a la pestanya de Dades de Sol·licitud. Pot fer una consulta sobre el seu expedient si ho desitja.
• Adjuntar els documents necessaris per al registre en format pdf. Les imatges de dissenys han d'anar en format jpg/jpeg.
IMPORTANT: El formulari s'ha de descarregar a partir dels enllaços que apareixen al costat de cada tràmit a la Seu Electrònica. Si s'utilitza un altre formulari es generaran errors en la tramitació.
No serà necessari signar-los. Disposem del botó Adjuntar fitxer per annexar.
• Els documents annexats no han de sobrepassar el límit de 50 MB cadascun. No hi ha límit pel que fa al pes acumulat de tots els documents annexats.
• A la pestanya Taxes (si escau) escrigui el codi de barres obtingut a través d'alguna de les plataformes de pagament existents a l'OEPM.
• Mitjançant l'enllaç Revisar situat a dalt a la dreta, pot revisar el registre complet per visualitzar possibles errors en els formularis o bé assegurar-se que pot presentar oficialment el registre.
• Quan premi el link/botó Presentar es procedirà a fer el registre oficial a l'OEPM amb totes les dades i documents adjunts.
• Es mostra una pantalla amb el resum del registre i l'opció d'obtenir el resguard signat i l'xml del registre. Es recomana imprimir aquest document, perquè és la prova que s'ha registrat correctament la sol·licitud.
• El resguard és una còpia de la sol·licitud amb tots els camps, amb un segell que indica el núm. de registre i la data d'entrega
• També es pot fer una consulta del registre que, mitjançant un certificat digital corresponent al DNI del sol·licitant o representant del registre, permet visualitzar totes les dades introduïdes i descarregar un altre justificant del registre vàlid.
• Quan el certificat del signant no es pugui comprovar s'indicarà al PDF del resguard amb inscripcions com "Identitat del signant desconeguda" o "Hi ha almenys una signatura que presenta problemes". Això vol dir que Acrobat no s'ha pogut connectar amb l'autoritat certificació arrel. No afecta la presentació del formulari.
Assistència relativa a la presentació de tràmits
• Adreça electrònica: soportefuncional@oepm.es
Este apartado debe utilizarse para presentar escritos que complementen las alegaciones efectuadas anteriormente en un escrito de contestación al suspenso de renuncia total de marcas o nombres comerciales.
Aquesta presentació no s'ha d'utilitzar per a aquells tràmits per als quals ja hi hagi un procediment específic a la Sede. En cas que s'utilitzi, és possible que el tràmit no tingui efecte o no es consideri vàlid.
A l'apartat Annexar documentació del tràmit ha d'adjuntar els documents requerits per l'aplicació.
La presentació electrònica d'aquests formularis comporta una reducció de taxa.
Per a la presentació de tràmits, s'han de realitzar els passos següents:
• Emplenar les dades del sol·licitant i/o representant (si és el cas) del tràmit.
• Especificar el número d'expedient i la modalitat per al tràmit seleccionat.
• Annexar els documents requerits per a cada tràmit.
• En cas que comporti pagament de taxa, especificar a través de quin mitjà realitza el pagament i adjuntar el codi de barres obtingut.
• Finalment, presentar el registre perquè quedi emmagatzemat a l'OEPM.
Sistemes Operatius
• Windows XP
• Windows 7 (32 i 64 bits)
• Windows 8.1 (32 i 64 bits
• MAC 10.7.5 o superior
Navegadors
• Internet Explorer 7 o Superior
• Mozilla Firefox
• Google Chrome
• Safari (MAC)
Java
• Tenir Java actualitzat (sempre versió de 32 bits)
Certificat digital
• Per realitzar la consulta dels tràmits realitzats i pagaments per l'AEAT.
Per fer un registre a l'aplicació que permet la presentació de tràmits a l'Oficina Espanyola de Patents i Marques s'han de seguir els passos següents:
• Obrir algun dels navegadors indicats.
• Accedir a la pàgina de presentació de tràmits. S'hi pot accedir des de la Sede de l'OEPM.
• Escollir si es vol fer una nova presentació (és aconsellable fer el registre amb el DNI del sol·licitant en els casos en què sigui prescindible) o carregar un esborrany ja guardat a l'OEPM indicant el codi de referència obtingut i el DNI del sol·licitant del registre.
• Omplir totes les dades dels formularis que apareixen a la pantalla, tenint en compte que els que tenen un asterisc s'han d'emplenar obligatòriament. No obstant, es recomana indicar totes les dades sol·licitades.
• Especificar el número d'expedient i la modalitat a la pestanya de Dades de Sol·licitud. Pot fer una consulta sobre el seu expedient si ho desitja.
• Adjuntar els documents necessaris per al registre en format pdf. Les imatges de dissenys han d'anar en format jpg/jpeg.
IMPORTANT: El formulari s'ha de descarregar a partir dels enllaços que apareixen al costat de cada tràmit a la Seu Electrònica. Si s'utilitza un altre formulari es generaran errors en la tramitació.
No serà necessari signar-los. Disposem del botó Adjuntar fitxer per annexar.
• Els documents annexats no han de sobrepassar el límit de 50 MB cadascun. No hi ha límit pel que fa al pes acumulat de tots els documents annexats.
• A la pestanya Taxes (si escau) escrigui el codi de barres obtingut a través d'alguna de les plataformes de pagament existents a l'OEPM.
• Mitjançant l'enllaç Revisar situat a dalt a la dreta, pot revisar el registre complet per visualitzar possibles errors en els formularis o bé assegurar-se que pot presentar oficialment el registre.
• Quan premi el link/botó Presentar es procedirà a fer el registre oficial a l'OEPM amb totes les dades i documents adjunts.
• Es mostra una pantalla amb el resum del registre i l'opció d'obtenir el resguard signat i l'xml del registre. Es recomana imprimir aquest document, perquè és la prova que s'ha registrat correctament la sol·licitud.
• El resguard és una còpia de la sol·licitud amb tots els camps, amb un segell que indica el núm. de registre i la data d'entrega
• També es pot fer una consulta del registre que, mitjançant un certificat digital corresponent al DNI del sol·licitant o representant del registre, permet visualitzar totes les dades introduïdes i descarregar un altre justificant del registre vàlid.
• Quan el certificat del signant no es pugui comprovar s'indicarà al PDF del resguard amb inscripcions com "Identitat del signant desconeguda" o "Hi ha almenys una signatura que presenta problemes". Això vol dir que Acrobat no s'ha pogut connectar amb l'autoritat certificació arrel. No afecta la presentació del formulari.
Assistència relativa a la presentació de tràmits
• Adreça electrònica: soportefuncional@oepm.es
Este trámite debe utilizarse para solicitar la renuncia de marcas o nombres comerciales registrados o de parte de los productos o servicios para los cuales estén registrados. No procederá la renuncia cuando se trate de expedientes en tramitación que no se han resuelto, en cuyo caso deberá solicitarse el desistimiento.
Este trámite se puede solicitar en línea y de manera sencilla, accediendo a este formulario electrónico. Finalizado el trámite, se generará un borrador donde puede comprobar que los datos introducidos son correctos y, una vez presentado, se emitirá el justificante con los datos del trámite, sin que sea necesario adjuntar ningún formulario adicional. El uso de este trámite electrónico aporta las siguientes ventajas:
Nuevo interfaz web. El nuevo diseño se ha elaborado basándose en criterios de usabilidad, accesibilidad y adaptación a dispositivos móviles.
Interfaz autoajustable a diferentes dispositivos: PC, móviles, tabletas.
Se incorporan validaciones online y controles a fin de evitar errores en la entrada de datos, de forma que la tramitación sea más eficiente y ágil.
Confidencialidad: no se almacena información en claro en la OEPM hasta el momento de la presentación.
Control de expedientes para la solicitud. Se controlan los números de expedientes para los que se aporta la documentación.
Tendrá acceso a una ayuda en línea en el propio formulario.
Recibirá una copia de su justificante de presentación por la OEPM, por correo electrónico. En caso de no recibirla deberá ponerse en contacto con la OEPM.
Para realizar el trámite será necesario seguir los siguientes pasos:
Inicio. Punto de acceso al trámite, desde donde se podrá crear una nueva solicitud.
Expediente y datos del solicitante. Deberá especificar los datos y dirección del solicitante.
Datos del trámite. Se deberá aportar información relativa al trámite.
Documentación. Se podrá incorporar documentación adicional. Todos los documentos tienen que estar en formato pdf, y la suma del tamaño de todos ellos no podrá exceder los 130MB
Justificante. Una vez se haya procesado correctamente la solicitud se continúa con la tramitación accediendo al paso final de la presentación en el apartado “Justificante” (la petición ya se da por presentada a la OEPM y se habrá procedido al envío del justificante por correo electrónico a la dirección que se haya indicado en el formulario). Desde esta pantalla se podrá descargar el fichero del justificante en formato PDF o bien enviarlo por correo electrónico a la dirección de email que se desee. El fichero PDF con el justificante contendrá la fecha y hora de presentación y el código del registro de entrada en la OEPM.
Correo Electrónico: soportefuncional@oepm.es
Teléfonos: 910 780 780 y 902 157 530
Para utilizar el servicio de Registro Electrónico de la Oficina Española de Patentes y Marcas deberá disponer de:
Última versión de cualquiera de los siguientes navegadores: Microsoft Edge, Mozilla Firefox y Google Chrome. También es compatible con las dos versiones anteriores de cada uno de estos navegadores.
Adobe Reader XI o superior. Descarga Adobe Reader.
Este apartado debe utilizarse para contestar al suspenso dictado en solicitudes de renuncia parcial de registro de marcas o nombres comerciales.
Aquesta presentació no s'ha d'utilitzar per a aquells tràmits per als quals ja hi hagi un procediment específic a la Sede. En cas que s'utilitzi, és possible que el tràmit no tingui efecte o no es consideri vàlid.
A l'apartat Annexar documentació del tràmit ha d'adjuntar els documents requerits per l'aplicació.
La presentació electrònica d'aquests formularis comporta una reducció de taxa.
Per a la presentació de tràmits, s'han de realitzar els passos següents:
• Emplenar les dades del sol·licitant i/o representant (si és el cas) del tràmit.
• Especificar el número d'expedient i la modalitat per al tràmit seleccionat.
• Annexar els documents requerits per a cada tràmit.
• En cas que comporti pagament de taxa, especificar a través de quin mitjà realitza el pagament i adjuntar el codi de barres obtingut.
• Finalment, presentar el registre perquè quedi emmagatzemat a l'OEPM.
Sistemes Operatius
• Windows XP
• Windows 7 (32 i 64 bits)
• Windows 8.1 (32 i 64 bits
• MAC 10.7.5 o superior
Navegadors
• Internet Explorer 7 o Superior
• Mozilla Firefox
• Google Chrome
• Safari (MAC)
Java
• Tenir Java actualitzat (sempre versió de 32 bits)
Certificat digital
• Per realitzar la consulta dels tràmits realitzats i pagaments per l'AEAT.
Per fer un registre a l'aplicació que permet la presentació de tràmits a l'Oficina Espanyola de Patents i Marques s'han de seguir els passos següents:
• Obrir algun dels navegadors indicats.
• Accedir a la pàgina de presentació de tràmits. S'hi pot accedir des de la Sede de l'OEPM.
• Escollir si es vol fer una nova presentació (és aconsellable fer el registre amb el DNI del sol·licitant en els casos en què sigui prescindible) o carregar un esborrany ja guardat a l'OEPM indicant el codi de referència obtingut i el DNI del sol·licitant del registre.
• Omplir totes les dades dels formularis que apareixen a la pantalla, tenint en compte que els que tenen un asterisc s'han d'emplenar obligatòriament. No obstant, es recomana indicar totes les dades sol·licitades.
• Especificar el número d'expedient i la modalitat a la pestanya de Dades de Sol·licitud. Pot fer una consulta sobre el seu expedient si ho desitja.
• Adjuntar els documents necessaris per al registre en format pdf. Les imatges de dissenys han d'anar en format jpg/jpeg.
IMPORTANT: El formulari s'ha de descarregar a partir dels enllaços que apareixen al costat de cada tràmit a la Seu Electrònica. Si s'utilitza un altre formulari es generaran errors en la tramitació.
No serà necessari signar-los. Disposem del botó Adjuntar fitxer per annexar.
• Els documents annexats no han de sobrepassar el límit de 50 MB cadascun. No hi ha límit pel que fa al pes acumulat de tots els documents annexats.
• A la pestanya Taxes (si escau) escrigui el codi de barres obtingut a través d'alguna de les plataformes de pagament existents a l'OEPM.
• Mitjançant l'enllaç Revisar situat a dalt a la dreta, pot revisar el registre complet per visualitzar possibles errors en els formularis o bé assegurar-se que pot presentar oficialment el registre.
• Quan premi el link/botó Presentar es procedirà a fer el registre oficial a l'OEPM amb totes les dades i documents adjunts.
• Es mostra una pantalla amb el resum del registre i l'opció d'obtenir el resguard signat i l'xml del registre. Es recomana imprimir aquest document, perquè és la prova que s'ha registrat correctament la sol·licitud.
• El resguard és una còpia de la sol·licitud amb tots els camps, amb un segell que indica el núm. de registre i la data d'entrega
• També es pot fer una consulta del registre que, mitjançant un certificat digital corresponent al DNI del sol·licitant o representant del registre, permet visualitzar totes les dades introduïdes i descarregar un altre justificant del registre vàlid.
• Quan el certificat del signant no es pugui comprovar s'indicarà al PDF del resguard amb inscripcions com "Identitat del signant desconeguda" o "Hi ha almenys una signatura que presenta problemes". Això vol dir que Acrobat no s'ha pogut connectar amb l'autoritat certificació arrel. No afecta la presentació del formulari.
Assistència relativa a la presentació de tràmits
• Adreça electrònica: soportefuncional@oepm.es
Este apartado debe utilizarse para presentar escritos que complementen las alegaciones efectuadas anteriormente en un escrito de contestación al suspenso de renuncia parcial de registro de una marcas o nombre comerciales.
Aquesta presentació no s'ha d'utilitzar per a aquells tràmits per als quals ja hi hagi un procediment específic a la Sede. En cas que s'utilitzi, és possible que el tràmit no tingui efecte o no es consideri vàlid.
A l'apartat Annexar documentació del tràmit ha d'adjuntar els documents requerits per l'aplicació.
La presentació electrònica d'aquests formularis comporta una reducció de taxa.
Per a la presentació de tràmits, s'han de realitzar els passos següents:
• Emplenar les dades del sol·licitant i/o representant (si és el cas) del tràmit.
• Especificar el número d'expedient i la modalitat per al tràmit seleccionat.
• Annexar els documents requerits per a cada tràmit.
• En cas que comporti pagament de taxa, especificar a través de quin mitjà realitza el pagament i adjuntar el codi de barres obtingut.
• Finalment, presentar el registre perquè quedi emmagatzemat a l'OEPM.
Sistemes Operatius
• Windows XP
• Windows 7 (32 i 64 bits)
• Windows 8.1 (32 i 64 bits
• MAC 10.7.5 o superior
Navegadors
• Internet Explorer 7 o Superior
• Mozilla Firefox
• Google Chrome
• Safari (MAC)
Java
• Tenir Java actualitzat (sempre versió de 32 bits)
Certificat digital
• Per realitzar la consulta dels tràmits realitzats i pagaments per l'AEAT.
Per fer un registre a l'aplicació que permet la presentació de tràmits a l'Oficina Espanyola de Patents i Marques s'han de seguir els passos següents:
• Obrir algun dels navegadors indicats.
• Accedir a la pàgina de presentació de tràmits. S'hi pot accedir des de la Sede de l'OEPM.
• Escollir si es vol fer una nova presentació (és aconsellable fer el registre amb el DNI del sol·licitant en els casos en què sigui prescindible) o carregar un esborrany ja guardat a l'OEPM indicant el codi de referència obtingut i el DNI del sol·licitant del registre.
• Omplir totes les dades dels formularis que apareixen a la pantalla, tenint en compte que els que tenen un asterisc s'han d'emplenar obligatòriament. No obstant, es recomana indicar totes les dades sol·licitades.
• Especificar el número d'expedient i la modalitat a la pestanya de Dades de Sol·licitud. Pot fer una consulta sobre el seu expedient si ho desitja.
• Adjuntar els documents necessaris per al registre en format pdf. Les imatges de dissenys han d'anar en format jpg/jpeg.
IMPORTANT: El formulari s'ha de descarregar a partir dels enllaços que apareixen al costat de cada tràmit a la Seu Electrònica. Si s'utilitza un altre formulari es generaran errors en la tramitació.
No serà necessari signar-los. Disposem del botó Adjuntar fitxer per annexar.
• Els documents annexats no han de sobrepassar el límit de 50 MB cadascun. No hi ha límit pel que fa al pes acumulat de tots els documents annexats.
• A la pestanya Taxes (si escau) escrigui el codi de barres obtingut a través d'alguna de les plataformes de pagament existents a l'OEPM.
• Mitjançant l'enllaç Revisar situat a dalt a la dreta, pot revisar el registre complet per visualitzar possibles errors en els formularis o bé assegurar-se que pot presentar oficialment el registre.
• Quan premi el link/botó Presentar es procedirà a fer el registre oficial a l'OEPM amb totes les dades i documents adjunts.
• Es mostra una pantalla amb el resum del registre i l'opció d'obtenir el resguard signat i l'xml del registre. Es recomana imprimir aquest document, perquè és la prova que s'ha registrat correctament la sol·licitud.
• El resguard és una còpia de la sol·licitud amb tots els camps, amb un segell que indica el núm. de registre i la data d'entrega
• També es pot fer una consulta del registre que, mitjançant un certificat digital corresponent al DNI del sol·licitant o representant del registre, permet visualitzar totes les dades introduïdes i descarregar un altre justificant del registre vàlid.
• Quan el certificat del signant no es pugui comprovar s'indicarà al PDF del resguard amb inscripcions com "Identitat del signant desconeguda" o "Hi ha almenys una signatura que presenta problemes". Això vol dir que Acrobat no s'ha pogut connectar amb l'autoritat certificació arrel. No afecta la presentació del formulari.
Assistència relativa a la presentació de tràmits
• Adreça electrònica: soportefuncional@oepm.es
Este sitio web utiliza cookies propias para facilitar la navegación y cookies de terceros para obtener estadísticas de uso y mejorar el funcionamiento de la página. Además, contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas a la OEPM que podrás decidir si aceptas o no cuando accedas a ellos.