Este apartado debe utilizarse para la presentación de escritos solicitando la anotación de desistimiento total de marcas y nombres comerciales, siempre y cuando estén en tramitación, es decir, que no se haya producido la concesión del registro.
Esta presentación non se deberá utilizar para aqueles trámites para os que haxa un procedemento específico na Sede. No caso de realizarse, o trámite poderá non ter efecto ou non ser considerado válido.
No apartado Anexar Documentación do Trámite debe anexar os documentos requiridos pola aplicación.
A presentación electrónica destes formularios implica unha redución de taxa.
Para a presentación Trámites, requírese a realización dos seguintes pasos:
• Completar os datos do solicitante e/ou representante (se existe) do trámite.
• Especificar o número de expediente e modalidade para o trámite seleccionado.
• Anexar os documentos requiridos para cada trámite.
• No caso de que implique pagamento de taxa, especificar a través de que medio realiza o pagamento e achegar o código de barras obtido.
• Para rematar, presentar o rexistro para que quede almacenado na OEPM.
Sistemas Operativos
• Windows XP
• Windows 7 (32 e 64 bits)
• Windows 8.1 (32 e 64 bits
• MAC 10.7.5 ou superior
Navegadores
• Internet Explorer 7 ou Superior
• Mozilla Firefox
• Google Chrome
• Safari (MAC)
Java
• Ter Java actualizado (sempre versión de 32bits)
Certificado dixital
• Para realizar a consulta dos trámites realizados e pagamentos pola AEAT.
Para completar un rexistro na aplicación que permite a presentación de Trámites na Oficina Española de Patentes e Marcas, débense seguir os seguintes pasos:
• Abra algún dos navegadores arriba indicados.
• Acceder á páxina presentación de Trámites. Pódese acceder dende a Sede da OEPM.
• Elixir se se quere realizar unha nova presentación, (é aconsellable realizar o rexistro co DNI do solicitante nos casos nos que sexa prescindible) ou cargar un borrador anteriormente gardado na OEPM amosando o código de referencia obtido e o DNI do solicitante do rexistro.
• Completar todos os datos dos formularios que aparecen en pantalla, tendo en conta que os que teñen un asterisco hainos que completar obrigatoriamente. Non entanto recoméndase indicar todos os datos solicitados.
• Especificar o número de expediente e modalidade no separador de Datos de Solicitude. Pode facer unha consulta do seu expediente se o desexa.
• Achegar os documentos necesarios para o rexistro en formato PDF. As imaxes de deseños deben ir en formato jpg/jpeg.
IMPORTANTE: O formulario debe descargarse a partir de ligazóns que aparecen ao lado de cada trámite na Sede Electrónica. Se se utilizase outro formulario xeraranse erros na tramitación.
Non será necesario asinalos. Dispomos do botón achegar ficheiro para anexar.
• Cada un dos documentos anexados non debe exceder o límite de 50 MB. Non hai límite en canto á suma de tamaño de todos documentos anexados.
• No separador Taxas (se corresponde) completa o código de barras obtido a través dalgunha das plataformas de pagamento existentes na OEPM.
• Mediante o link Revisar situado arriba á dereita, pode revisar o rexistro completo para visualizar posibles erros nos formularios ou en cambio asegurar que pode presentar oficialmente o rexistro.
• Cando pulse o link/botón de Presentar procederase a rexistrar con todos os datos e documentos achegados de xeito oficial na OEPM.
• Amósase unha pantalla co resumo do rexistro e a opción de obter o resgardo asinado e o xml do rexistro. Recoméndase imprimir este documento xa que é a proba de que se rexistrou correctamente a solicitude.
• O resgardo é unha copia da solicitude con todos os campos, cun selo que indica o nº de rexistro e a data de entrega
• Tamén se dispón da posibilidade da Consulta de rexistro, onde mediante un Certificado Dixital correspondente ao DNI do solicitante ou representante do rexistro, permite visualizar todos os datos ingresados e descargar outro xustificante do rexistro válido.
• No PDF do resgardo obsérvanse indicacións relativas a que o “Certificado do asinante non se puido comprobar”, como “Identidade de Asinante descoñecida” e “Hai polo menos unha sinatura que presenta problemas”, con isto indícase que Acrobat non se puido conectar coa Autoridade Certificación Raíz. Non afecta á presentación do formulario.
Asistencia relativa á presentación de trámites
• Correo Electrónico: soportefuncional@oepm.es
Este apartado debe utilizarse para contestar al suspenso dictado en solicitudes de desistimiento total de marcas y nombres comerciales.
Esta presentación non se deberá utilizar para aqueles trámites para os que haxa un procedemento específico na Sede. No caso de realizarse, o trámite poderá non ter efecto ou non ser considerado válido.
No apartado Anexar Documentación do Trámite debe anexar os documentos requiridos pola aplicación.
A presentación electrónica destes formularios implica unha redución de taxa.
Para a presentación Trámites, requírese a realización dos seguintes pasos:
• Completar os datos do solicitante e/ou representante (se existe) do trámite.
• Especificar o número de expediente e modalidade para o trámite seleccionado.
• Anexar os documentos requiridos para cada trámite.
• No caso de que implique pagamento de taxa, especificar a través de que medio realiza o pagamento e achegar o código de barras obtido.
• Para rematar, presentar o rexistro para que quede almacenado na OEPM.
Sistemas Operativos
• Windows XP
• Windows 7 (32 e 64 bits)
• Windows 8.1 (32 e 64 bits
• MAC 10.7.5 ou superior
Navegadores
• Internet Explorer 7 ou Superior
• Mozilla Firefox
• Google Chrome
• Safari (MAC)
Java
• Ter Java actualizado (sempre versión de 32bits)
Certificado dixital
• Para realizar a consulta dos trámites realizados e pagamentos pola AEAT.
Para completar un rexistro na aplicación que permite a presentación de Trámites na Oficina Española de Patentes e Marcas, débense seguir os seguintes pasos:
• Abra algún dos navegadores arriba indicados.
• Acceder á páxina presentación de Trámites. Pódese acceder dende a Sede da OEPM.
• Elixir se se quere realizar unha nova presentación, (é aconsellable realizar o rexistro co DNI do solicitante nos casos nos que sexa prescindible) ou cargar un borrador anteriormente gardado na OEPM amosando o código de referencia obtido e o DNI do solicitante do rexistro.
• Completar todos os datos dos formularios que aparecen en pantalla, tendo en conta que os que teñen un asterisco hainos que completar obrigatoriamente. Non entanto recoméndase indicar todos os datos solicitados.
• Especificar o número de expediente e modalidade no separador de Datos de Solicitude. Pode facer unha consulta do seu expediente se o desexa.
• Achegar os documentos necesarios para o rexistro en formato PDF. As imaxes de deseños deben ir en formato jpg/jpeg.
IMPORTANTE: O formulario debe descargarse a partir de ligazóns que aparecen ao lado de cada trámite na Sede Electrónica. Se se utilizase outro formulario xeraranse erros na tramitación.
Non será necesario asinalos. Dispomos do botón achegar ficheiro para anexar.
• Cada un dos documentos anexados non debe exceder o límite de 50 MB. Non hai límite en canto á suma de tamaño de todos documentos anexados.
• No separador Taxas (se corresponde) completa o código de barras obtido a través dalgunha das plataformas de pagamento existentes na OEPM.
• Mediante o link Revisar situado arriba á dereita, pode revisar o rexistro completo para visualizar posibles erros nos formularios ou en cambio asegurar que pode presentar oficialmente o rexistro.
• Cando pulse o link/botón de Presentar procederase a rexistrar con todos os datos e documentos achegados de xeito oficial na OEPM.
• Amósase unha pantalla co resumo do rexistro e a opción de obter o resgardo asinado e o xml do rexistro. Recoméndase imprimir este documento xa que é a proba de que se rexistrou correctamente a solicitude.
• O resgardo é unha copia da solicitude con todos os campos, cun selo que indica o nº de rexistro e a data de entrega
• Tamén se dispón da posibilidade da Consulta de rexistro, onde mediante un Certificado Dixital correspondente ao DNI do solicitante ou representante do rexistro, permite visualizar todos os datos ingresados e descargar outro xustificante do rexistro válido.
• No PDF do resgardo obsérvanse indicacións relativas a que o “Certificado do asinante non se puido comprobar”, como “Identidade de Asinante descoñecida” e “Hai polo menos unha sinatura que presenta problemas”, con isto indícase que Acrobat non se puido conectar coa Autoridade Certificación Raíz. Non afecta á presentación do formulario.
Asistencia relativa á presentación de trámites
• Correo Electrónico: soportefuncional@oepm.es
Este apartado debe utilizarse para presentar escritos que complementen las alegaciones efectuadas anteriormente en un escrito de contestación al suspenso de desistimiento total de una marca o nombre comercial.
Esta presentación non se deberá utilizar para aqueles trámites para os que haxa un procedemento específico na Sede. No caso de realizarse, o trámite poderá non ter efecto ou non ser considerado válido.
No apartado Anexar Documentación do Trámite debe anexar os documentos requiridos pola aplicación.
A presentación electrónica destes formularios implica unha redución de taxa.
Para a presentación Trámites, requírese a realización dos seguintes pasos:
• Completar os datos do solicitante e/ou representante (se existe) do trámite.
• Especificar o número de expediente e modalidade para o trámite seleccionado.
• Anexar os documentos requiridos para cada trámite.
• No caso de que implique pagamento de taxa, especificar a través de que medio realiza o pagamento e achegar o código de barras obtido.
• Para rematar, presentar o rexistro para que quede almacenado na OEPM.
Sistemas Operativos
• Windows XP
• Windows 7 (32 e 64 bits)
• Windows 8.1 (32 e 64 bits
• MAC 10.7.5 ou superior
Navegadores
• Internet Explorer 7 ou Superior
• Mozilla Firefox
• Google Chrome
• Safari (MAC)
Java
• Ter Java actualizado (sempre versión de 32bits)
Certificado dixital
• Para realizar a consulta dos trámites realizados e pagamentos pola AEAT.
Para completar un rexistro na aplicación que permite a presentación de Trámites na Oficina Española de Patentes e Marcas, débense seguir os seguintes pasos:
• Abra algún dos navegadores arriba indicados.
• Acceder á páxina presentación de Trámites. Pódese acceder dende a Sede da OEPM.
• Elixir se se quere realizar unha nova presentación, (é aconsellable realizar o rexistro co DNI do solicitante nos casos nos que sexa prescindible) ou cargar un borrador anteriormente gardado na OEPM amosando o código de referencia obtido e o DNI do solicitante do rexistro.
• Completar todos os datos dos formularios que aparecen en pantalla, tendo en conta que os que teñen un asterisco hainos que completar obrigatoriamente. Non entanto recoméndase indicar todos os datos solicitados.
• Especificar o número de expediente e modalidade no separador de Datos de Solicitude. Pode facer unha consulta do seu expediente se o desexa.
• Achegar os documentos necesarios para o rexistro en formato PDF. As imaxes de deseños deben ir en formato jpg/jpeg.
IMPORTANTE: O formulario debe descargarse a partir de ligazóns que aparecen ao lado de cada trámite na Sede Electrónica. Se se utilizase outro formulario xeraranse erros na tramitación.
Non será necesario asinalos. Dispomos do botón achegar ficheiro para anexar.
• Cada un dos documentos anexados non debe exceder o límite de 50 MB. Non hai límite en canto á suma de tamaño de todos documentos anexados.
• No separador Taxas (se corresponde) completa o código de barras obtido a través dalgunha das plataformas de pagamento existentes na OEPM.
• Mediante o link Revisar situado arriba á dereita, pode revisar o rexistro completo para visualizar posibles erros nos formularios ou en cambio asegurar que pode presentar oficialmente o rexistro.
• Cando pulse o link/botón de Presentar procederase a rexistrar con todos os datos e documentos achegados de xeito oficial na OEPM.
• Amósase unha pantalla co resumo do rexistro e a opción de obter o resgardo asinado e o xml do rexistro. Recoméndase imprimir este documento xa que é a proba de que se rexistrou correctamente a solicitude.
• O resgardo é unha copia da solicitude con todos os campos, cun selo que indica o nº de rexistro e a data de entrega
• Tamén se dispón da posibilidade da Consulta de rexistro, onde mediante un Certificado Dixital correspondente ao DNI do solicitante ou representante do rexistro, permite visualizar todos os datos ingresados e descargar outro xustificante do rexistro válido.
• No PDF do resgardo obsérvanse indicacións relativas a que o “Certificado do asinante non se puido comprobar”, como “Identidade de Asinante descoñecida” e “Hai polo menos unha sinatura que presenta problemas”, con isto indícase que Acrobat non se puido conectar coa Autoridade Certificación Raíz. Non afecta á presentación do formulario.
Asistencia relativa á presentación de trámites
• Correo Electrónico: soportefuncional@oepm.es
Este apartado debe utilizarse para la presentación de escritos solicitando la anotación de limitación de productos/desistimiento parcial de marcas y nombres comerciales, siempre y cuando estén en tramitación, es decir, que no se haya producido la concesión del registro. Si solicita una limitación de la lista de productos, deberá abonarse la tasa de modificaciones (CI07) cuando esta limitación se efectúe de modo espontáneo por el solicitate. No procederá el pago de esta tasa cuando la limitación se produzca como consecuencia de un suspenso decretado por la Administración
Esta presentación non se deberá utilizar para aqueles trámites para os que haxa un procedemento específico na Sede. No caso de realizarse, o trámite poderá non ter efecto ou non ser considerado válido.
No apartado Anexar Documentación do Trámite debe anexar os documentos requiridos pola aplicación.
A presentación electrónica destes formularios implica unha redución de taxa.
Para a presentación Trámites, requírese a realización dos seguintes pasos:
• Completar os datos do solicitante e/ou representante (se existe) do trámite.
• Especificar o número de expediente e modalidade para o trámite seleccionado.
• Anexar os documentos requiridos para cada trámite.
• No caso de que implique pagamento de taxa, especificar a través de que medio realiza o pagamento e achegar o código de barras obtido.
• Para rematar, presentar o rexistro para que quede almacenado na OEPM.
Sistemas Operativos
• Windows XP
• Windows 7 (32 e 64 bits)
• Windows 8.1 (32 e 64 bits
• MAC 10.7.5 ou superior
Navegadores
• Internet Explorer 7 ou Superior
• Mozilla Firefox
• Google Chrome
• Safari (MAC)
Java
• Ter Java actualizado (sempre versión de 32bits)
Certificado dixital
• Para realizar a consulta dos trámites realizados e pagamentos pola AEAT.
Para completar un rexistro na aplicación que permite a presentación de Trámites na Oficina Española de Patentes e Marcas, débense seguir os seguintes pasos:
• Abra algún dos navegadores arriba indicados.
• Acceder á páxina presentación de Trámites. Pódese acceder dende a Sede da OEPM.
• Elixir se se quere realizar unha nova presentación, (é aconsellable realizar o rexistro co DNI do solicitante nos casos nos que sexa prescindible) ou cargar un borrador anteriormente gardado na OEPM amosando o código de referencia obtido e o DNI do solicitante do rexistro.
• Completar todos os datos dos formularios que aparecen en pantalla, tendo en conta que os que teñen un asterisco hainos que completar obrigatoriamente. Non entanto recoméndase indicar todos os datos solicitados.
• Especificar o número de expediente e modalidade no separador de Datos de Solicitude. Pode facer unha consulta do seu expediente se o desexa.
• Achegar os documentos necesarios para o rexistro en formato PDF. As imaxes de deseños deben ir en formato jpg/jpeg.
IMPORTANTE: O formulario debe descargarse a partir de ligazóns que aparecen ao lado de cada trámite na Sede Electrónica. Se se utilizase outro formulario xeraranse erros na tramitación.
Non será necesario asinalos. Dispomos do botón achegar ficheiro para anexar.
• Cada un dos documentos anexados non debe exceder o límite de 50 MB. Non hai límite en canto á suma de tamaño de todos documentos anexados.
• No separador Taxas (se corresponde) completa o código de barras obtido a través dalgunha das plataformas de pagamento existentes na OEPM.
• Mediante o link Revisar situado arriba á dereita, pode revisar o rexistro completo para visualizar posibles erros nos formularios ou en cambio asegurar que pode presentar oficialmente o rexistro.
• Cando pulse o link/botón de Presentar procederase a rexistrar con todos os datos e documentos achegados de xeito oficial na OEPM.
• Amósase unha pantalla co resumo do rexistro e a opción de obter o resgardo asinado e o xml do rexistro. Recoméndase imprimir este documento xa que é a proba de que se rexistrou correctamente a solicitude.
• O resgardo é unha copia da solicitude con todos os campos, cun selo que indica o nº de rexistro e a data de entrega
• Tamén se dispón da posibilidade da Consulta de rexistro, onde mediante un Certificado Dixital correspondente ao DNI do solicitante ou representante do rexistro, permite visualizar todos os datos ingresados e descargar outro xustificante do rexistro válido.
• No PDF do resgardo obsérvanse indicacións relativas a que o “Certificado do asinante non se puido comprobar”, como “Identidade de Asinante descoñecida” e “Hai polo menos unha sinatura que presenta problemas”, con isto indícase que Acrobat non se puido conectar coa Autoridade Certificación Raíz. Non afecta á presentación do formulario.
Asistencia relativa á presentación de trámites
• Correo Electrónico: soportefuncional@oepm.es
Este apartado debe utilizarse para contestar al suspenso dictado en solicitudes de desistimiento parcial/ limitación de productos de marcas y nombres comerciales.
Esta presentación non se deberá utilizar para aqueles trámites para os que haxa un procedemento específico na Sede. No caso de realizarse, o trámite poderá non ter efecto ou non ser considerado válido.
No apartado Anexar Documentación do Trámite debe anexar os documentos requiridos pola aplicación.
A presentación electrónica destes formularios implica unha redución de taxa.
Para a presentación Trámites, requírese a realización dos seguintes pasos:
• Completar os datos do solicitante e/ou representante (se existe) do trámite.
• Especificar o número de expediente e modalidade para o trámite seleccionado.
• Anexar os documentos requiridos para cada trámite.
• No caso de que implique pagamento de taxa, especificar a través de que medio realiza o pagamento e achegar o código de barras obtido.
• Para rematar, presentar o rexistro para que quede almacenado na OEPM.
Sistemas Operativos
• Windows XP
• Windows 7 (32 e 64 bits)
• Windows 8.1 (32 e 64 bits
• MAC 10.7.5 ou superior
Navegadores
• Internet Explorer 7 ou Superior
• Mozilla Firefox
• Google Chrome
• Safari (MAC)
Java
• Ter Java actualizado (sempre versión de 32bits)
Certificado dixital
• Para realizar a consulta dos trámites realizados e pagamentos pola AEAT.
Para completar un rexistro na aplicación que permite a presentación de Trámites na Oficina Española de Patentes e Marcas, débense seguir os seguintes pasos:
• Abra algún dos navegadores arriba indicados.
• Acceder á páxina presentación de Trámites. Pódese acceder dende a Sede da OEPM.
• Elixir se se quere realizar unha nova presentación, (é aconsellable realizar o rexistro co DNI do solicitante nos casos nos que sexa prescindible) ou cargar un borrador anteriormente gardado na OEPM amosando o código de referencia obtido e o DNI do solicitante do rexistro.
• Completar todos os datos dos formularios que aparecen en pantalla, tendo en conta que os que teñen un asterisco hainos que completar obrigatoriamente. Non entanto recoméndase indicar todos os datos solicitados.
• Especificar o número de expediente e modalidade no separador de Datos de Solicitude. Pode facer unha consulta do seu expediente se o desexa.
• Achegar os documentos necesarios para o rexistro en formato PDF. As imaxes de deseños deben ir en formato jpg/jpeg.
IMPORTANTE: O formulario debe descargarse a partir de ligazóns que aparecen ao lado de cada trámite na Sede Electrónica. Se se utilizase outro formulario xeraranse erros na tramitación.
Non será necesario asinalos. Dispomos do botón achegar ficheiro para anexar.
• Cada un dos documentos anexados non debe exceder o límite de 50 MB. Non hai límite en canto á suma de tamaño de todos documentos anexados.
• No separador Taxas (se corresponde) completa o código de barras obtido a través dalgunha das plataformas de pagamento existentes na OEPM.
• Mediante o link Revisar situado arriba á dereita, pode revisar o rexistro completo para visualizar posibles erros nos formularios ou en cambio asegurar que pode presentar oficialmente o rexistro.
• Cando pulse o link/botón de Presentar procederase a rexistrar con todos os datos e documentos achegados de xeito oficial na OEPM.
• Amósase unha pantalla co resumo do rexistro e a opción de obter o resgardo asinado e o xml do rexistro. Recoméndase imprimir este documento xa que é a proba de que se rexistrou correctamente a solicitude.
• O resgardo é unha copia da solicitude con todos os campos, cun selo que indica o nº de rexistro e a data de entrega
• Tamén se dispón da posibilidade da Consulta de rexistro, onde mediante un Certificado Dixital correspondente ao DNI do solicitante ou representante do rexistro, permite visualizar todos os datos ingresados e descargar outro xustificante do rexistro válido.
• No PDF do resgardo obsérvanse indicacións relativas a que o “Certificado do asinante non se puido comprobar”, como “Identidade de Asinante descoñecida” e “Hai polo menos unha sinatura que presenta problemas”, con isto indícase que Acrobat non se puido conectar coa Autoridade Certificación Raíz. Non afecta á presentación do formulario.
Asistencia relativa á presentación de trámites
• Correo Electrónico: soportefuncional@oepm.es
Este apartado debe utilizarse para presentar escritos que complementen las alegaciones efectuadas anteriormente en un escrito de contestación al suspenso de desistimiento parcial/ limitación de productos de una marca o nombre comercial.
Esta presentación non se deberá utilizar para aqueles trámites para os que haxa un procedemento específico na Sede. No caso de realizarse, o trámite poderá non ter efecto ou non ser considerado válido.
No apartado Anexar Documentación do Trámite debe anexar os documentos requiridos pola aplicación.
A presentación electrónica destes formularios implica unha redución de taxa.
Para a presentación Trámites, requírese a realización dos seguintes pasos:
• Completar os datos do solicitante e/ou representante (se existe) do trámite.
• Especificar o número de expediente e modalidade para o trámite seleccionado.
• Anexar os documentos requiridos para cada trámite.
• No caso de que implique pagamento de taxa, especificar a través de que medio realiza o pagamento e achegar o código de barras obtido.
• Para rematar, presentar o rexistro para que quede almacenado na OEPM.
Sistemas Operativos
• Windows XP
• Windows 7 (32 e 64 bits)
• Windows 8.1 (32 e 64 bits
• MAC 10.7.5 ou superior
Navegadores
• Internet Explorer 7 ou Superior
• Mozilla Firefox
• Google Chrome
• Safari (MAC)
Java
• Ter Java actualizado (sempre versión de 32bits)
Certificado dixital
• Para realizar a consulta dos trámites realizados e pagamentos pola AEAT.
Para completar un rexistro na aplicación que permite a presentación de Trámites na Oficina Española de Patentes e Marcas, débense seguir os seguintes pasos:
• Abra algún dos navegadores arriba indicados.
• Acceder á páxina presentación de Trámites. Pódese acceder dende a Sede da OEPM.
• Elixir se se quere realizar unha nova presentación, (é aconsellable realizar o rexistro co DNI do solicitante nos casos nos que sexa prescindible) ou cargar un borrador anteriormente gardado na OEPM amosando o código de referencia obtido e o DNI do solicitante do rexistro.
• Completar todos os datos dos formularios que aparecen en pantalla, tendo en conta que os que teñen un asterisco hainos que completar obrigatoriamente. Non entanto recoméndase indicar todos os datos solicitados.
• Especificar o número de expediente e modalidade no separador de Datos de Solicitude. Pode facer unha consulta do seu expediente se o desexa.
• Achegar os documentos necesarios para o rexistro en formato PDF. As imaxes de deseños deben ir en formato jpg/jpeg.
IMPORTANTE: O formulario debe descargarse a partir de ligazóns que aparecen ao lado de cada trámite na Sede Electrónica. Se se utilizase outro formulario xeraranse erros na tramitación.
Non será necesario asinalos. Dispomos do botón achegar ficheiro para anexar.
• Cada un dos documentos anexados non debe exceder o límite de 50 MB. Non hai límite en canto á suma de tamaño de todos documentos anexados.
• No separador Taxas (se corresponde) completa o código de barras obtido a través dalgunha das plataformas de pagamento existentes na OEPM.
• Mediante o link Revisar situado arriba á dereita, pode revisar o rexistro completo para visualizar posibles erros nos formularios ou en cambio asegurar que pode presentar oficialmente o rexistro.
• Cando pulse o link/botón de Presentar procederase a rexistrar con todos os datos e documentos achegados de xeito oficial na OEPM.
• Amósase unha pantalla co resumo do rexistro e a opción de obter o resgardo asinado e o xml do rexistro. Recoméndase imprimir este documento xa que é a proba de que se rexistrou correctamente a solicitude.
• O resgardo é unha copia da solicitude con todos os campos, cun selo que indica o nº de rexistro e a data de entrega
• Tamén se dispón da posibilidade da Consulta de rexistro, onde mediante un Certificado Dixital correspondente ao DNI do solicitante ou representante do rexistro, permite visualizar todos os datos ingresados e descargar outro xustificante do rexistro válido.
• No PDF do resgardo obsérvanse indicacións relativas a que o “Certificado do asinante non se puido comprobar”, como “Identidade de Asinante descoñecida” e “Hai polo menos unha sinatura que presenta problemas”, con isto indícase que Acrobat non se puido conectar coa Autoridade Certificación Raíz. Non afecta á presentación do formulario.
Asistencia relativa á presentación de trámites
• Correo Electrónico: soportefuncional@oepm.es
Este apartado debe utilizarse para la presentación de escritos solicitando la renuncia total de marcas y nombres comerciales registrados.
Esta presentación non se deberá utilizar para aqueles trámites para os que haxa un procedemento específico na Sede. No caso de realizarse, o trámite poderá non ter efecto ou non ser considerado válido.
No apartado Anexar Documentación do Trámite debe anexar os documentos requiridos pola aplicación.
A presentación electrónica destes formularios implica unha redución de taxa.
Para a presentación Trámites, requírese a realización dos seguintes pasos:
• Completar os datos do solicitante e/ou representante (se existe) do trámite.
• Especificar o número de expediente e modalidade para o trámite seleccionado.
• Anexar os documentos requiridos para cada trámite.
• No caso de que implique pagamento de taxa, especificar a través de que medio realiza o pagamento e achegar o código de barras obtido.
• Para rematar, presentar o rexistro para que quede almacenado na OEPM.
Sistemas Operativos
• Windows XP
• Windows 7 (32 e 64 bits)
• Windows 8.1 (32 e 64 bits
• MAC 10.7.5 ou superior
Navegadores
• Internet Explorer 7 ou Superior
• Mozilla Firefox
• Google Chrome
• Safari (MAC)
Java
• Ter Java actualizado (sempre versión de 32bits)
Certificado dixital
• Para realizar a consulta dos trámites realizados e pagamentos pola AEAT.
Para completar un rexistro na aplicación que permite a presentación de Trámites na Oficina Española de Patentes e Marcas, débense seguir os seguintes pasos:
• Abra algún dos navegadores arriba indicados.
• Acceder á páxina presentación de Trámites. Pódese acceder dende a Sede da OEPM.
• Elixir se se quere realizar unha nova presentación, (é aconsellable realizar o rexistro co DNI do solicitante nos casos nos que sexa prescindible) ou cargar un borrador anteriormente gardado na OEPM amosando o código de referencia obtido e o DNI do solicitante do rexistro.
• Completar todos os datos dos formularios que aparecen en pantalla, tendo en conta que os que teñen un asterisco hainos que completar obrigatoriamente. Non entanto recoméndase indicar todos os datos solicitados.
• Especificar o número de expediente e modalidade no separador de Datos de Solicitude. Pode facer unha consulta do seu expediente se o desexa.
• Achegar os documentos necesarios para o rexistro en formato PDF. As imaxes de deseños deben ir en formato jpg/jpeg.
IMPORTANTE: O formulario debe descargarse a partir de ligazóns que aparecen ao lado de cada trámite na Sede Electrónica. Se se utilizase outro formulario xeraranse erros na tramitación.
Non será necesario asinalos. Dispomos do botón achegar ficheiro para anexar.
• Cada un dos documentos anexados non debe exceder o límite de 50 MB. Non hai límite en canto á suma de tamaño de todos documentos anexados.
• No separador Taxas (se corresponde) completa o código de barras obtido a través dalgunha das plataformas de pagamento existentes na OEPM.
• Mediante o link Revisar situado arriba á dereita, pode revisar o rexistro completo para visualizar posibles erros nos formularios ou en cambio asegurar que pode presentar oficialmente o rexistro.
• Cando pulse o link/botón de Presentar procederase a rexistrar con todos os datos e documentos achegados de xeito oficial na OEPM.
• Amósase unha pantalla co resumo do rexistro e a opción de obter o resgardo asinado e o xml do rexistro. Recoméndase imprimir este documento xa que é a proba de que se rexistrou correctamente a solicitude.
• O resgardo é unha copia da solicitude con todos os campos, cun selo que indica o nº de rexistro e a data de entrega
• Tamén se dispón da posibilidade da Consulta de rexistro, onde mediante un Certificado Dixital correspondente ao DNI do solicitante ou representante do rexistro, permite visualizar todos os datos ingresados e descargar outro xustificante do rexistro válido.
• No PDF do resgardo obsérvanse indicacións relativas a que o “Certificado do asinante non se puido comprobar”, como “Identidade de Asinante descoñecida” e “Hai polo menos unha sinatura que presenta problemas”, con isto indícase que Acrobat non se puido conectar coa Autoridade Certificación Raíz. Non afecta á presentación do formulario.
Asistencia relativa á presentación de trámites
• Correo Electrónico: soportefuncional@oepm.es
Este apartado debe utilizarse para contestar al suspenso dictado en solicitudes de renuncia total de marcas o nombres comerciales.
Esta presentación non se deberá utilizar para aqueles trámites para os que haxa un procedemento específico na Sede. No caso de realizarse, o trámite poderá non ter efecto ou non ser considerado válido.
No apartado Anexar Documentación do Trámite debe anexar os documentos requiridos pola aplicación.
A presentación electrónica destes formularios implica unha redución de taxa.
Para a presentación Trámites, requírese a realización dos seguintes pasos:
• Completar os datos do solicitante e/ou representante (se existe) do trámite.
• Especificar o número de expediente e modalidade para o trámite seleccionado.
• Anexar os documentos requiridos para cada trámite.
• No caso de que implique pagamento de taxa, especificar a través de que medio realiza o pagamento e achegar o código de barras obtido.
• Para rematar, presentar o rexistro para que quede almacenado na OEPM.
Sistemas Operativos
• Windows XP
• Windows 7 (32 e 64 bits)
• Windows 8.1 (32 e 64 bits
• MAC 10.7.5 ou superior
Navegadores
• Internet Explorer 7 ou Superior
• Mozilla Firefox
• Google Chrome
• Safari (MAC)
Java
• Ter Java actualizado (sempre versión de 32bits)
Certificado dixital
• Para realizar a consulta dos trámites realizados e pagamentos pola AEAT.
Para completar un rexistro na aplicación que permite a presentación de Trámites na Oficina Española de Patentes e Marcas, débense seguir os seguintes pasos:
• Abra algún dos navegadores arriba indicados.
• Acceder á páxina presentación de Trámites. Pódese acceder dende a Sede da OEPM.
• Elixir se se quere realizar unha nova presentación, (é aconsellable realizar o rexistro co DNI do solicitante nos casos nos que sexa prescindible) ou cargar un borrador anteriormente gardado na OEPM amosando o código de referencia obtido e o DNI do solicitante do rexistro.
• Completar todos os datos dos formularios que aparecen en pantalla, tendo en conta que os que teñen un asterisco hainos que completar obrigatoriamente. Non entanto recoméndase indicar todos os datos solicitados.
• Especificar o número de expediente e modalidade no separador de Datos de Solicitude. Pode facer unha consulta do seu expediente se o desexa.
• Achegar os documentos necesarios para o rexistro en formato PDF. As imaxes de deseños deben ir en formato jpg/jpeg.
IMPORTANTE: O formulario debe descargarse a partir de ligazóns que aparecen ao lado de cada trámite na Sede Electrónica. Se se utilizase outro formulario xeraranse erros na tramitación.
Non será necesario asinalos. Dispomos do botón achegar ficheiro para anexar.
• Cada un dos documentos anexados non debe exceder o límite de 50 MB. Non hai límite en canto á suma de tamaño de todos documentos anexados.
• No separador Taxas (se corresponde) completa o código de barras obtido a través dalgunha das plataformas de pagamento existentes na OEPM.
• Mediante o link Revisar situado arriba á dereita, pode revisar o rexistro completo para visualizar posibles erros nos formularios ou en cambio asegurar que pode presentar oficialmente o rexistro.
• Cando pulse o link/botón de Presentar procederase a rexistrar con todos os datos e documentos achegados de xeito oficial na OEPM.
• Amósase unha pantalla co resumo do rexistro e a opción de obter o resgardo asinado e o xml do rexistro. Recoméndase imprimir este documento xa que é a proba de que se rexistrou correctamente a solicitude.
• O resgardo é unha copia da solicitude con todos os campos, cun selo que indica o nº de rexistro e a data de entrega
• Tamén se dispón da posibilidade da Consulta de rexistro, onde mediante un Certificado Dixital correspondente ao DNI do solicitante ou representante do rexistro, permite visualizar todos os datos ingresados e descargar outro xustificante do rexistro válido.
• No PDF do resgardo obsérvanse indicacións relativas a que o “Certificado do asinante non se puido comprobar”, como “Identidade de Asinante descoñecida” e “Hai polo menos unha sinatura que presenta problemas”, con isto indícase que Acrobat non se puido conectar coa Autoridade Certificación Raíz. Non afecta á presentación do formulario.
Asistencia relativa á presentación de trámites
• Correo Electrónico: soportefuncional@oepm.es
Este apartado debe utilizarse para presentar escritos que complementen las alegaciones efectuadas anteriormente en un escrito de contestación al suspenso de renuncia total de marcas o nombres comerciales.
Esta presentación non se deberá utilizar para aqueles trámites para os que haxa un procedemento específico na Sede. No caso de realizarse, o trámite poderá non ter efecto ou non ser considerado válido.
No apartado Anexar Documentación do Trámite debe anexar os documentos requiridos pola aplicación.
A presentación electrónica destes formularios implica unha redución de taxa.
Para a presentación Trámites, requírese a realización dos seguintes pasos:
• Completar os datos do solicitante e/ou representante (se existe) do trámite.
• Especificar o número de expediente e modalidade para o trámite seleccionado.
• Anexar os documentos requiridos para cada trámite.
• No caso de que implique pagamento de taxa, especificar a través de que medio realiza o pagamento e achegar o código de barras obtido.
• Para rematar, presentar o rexistro para que quede almacenado na OEPM.
Sistemas Operativos
• Windows XP
• Windows 7 (32 e 64 bits)
• Windows 8.1 (32 e 64 bits
• MAC 10.7.5 ou superior
Navegadores
• Internet Explorer 7 ou Superior
• Mozilla Firefox
• Google Chrome
• Safari (MAC)
Java
• Ter Java actualizado (sempre versión de 32bits)
Certificado dixital
• Para realizar a consulta dos trámites realizados e pagamentos pola AEAT.
Para completar un rexistro na aplicación que permite a presentación de Trámites na Oficina Española de Patentes e Marcas, débense seguir os seguintes pasos:
• Abra algún dos navegadores arriba indicados.
• Acceder á páxina presentación de Trámites. Pódese acceder dende a Sede da OEPM.
• Elixir se se quere realizar unha nova presentación, (é aconsellable realizar o rexistro co DNI do solicitante nos casos nos que sexa prescindible) ou cargar un borrador anteriormente gardado na OEPM amosando o código de referencia obtido e o DNI do solicitante do rexistro.
• Completar todos os datos dos formularios que aparecen en pantalla, tendo en conta que os que teñen un asterisco hainos que completar obrigatoriamente. Non entanto recoméndase indicar todos os datos solicitados.
• Especificar o número de expediente e modalidade no separador de Datos de Solicitude. Pode facer unha consulta do seu expediente se o desexa.
• Achegar os documentos necesarios para o rexistro en formato PDF. As imaxes de deseños deben ir en formato jpg/jpeg.
IMPORTANTE: O formulario debe descargarse a partir de ligazóns que aparecen ao lado de cada trámite na Sede Electrónica. Se se utilizase outro formulario xeraranse erros na tramitación.
Non será necesario asinalos. Dispomos do botón achegar ficheiro para anexar.
• Cada un dos documentos anexados non debe exceder o límite de 50 MB. Non hai límite en canto á suma de tamaño de todos documentos anexados.
• No separador Taxas (se corresponde) completa o código de barras obtido a través dalgunha das plataformas de pagamento existentes na OEPM.
• Mediante o link Revisar situado arriba á dereita, pode revisar o rexistro completo para visualizar posibles erros nos formularios ou en cambio asegurar que pode presentar oficialmente o rexistro.
• Cando pulse o link/botón de Presentar procederase a rexistrar con todos os datos e documentos achegados de xeito oficial na OEPM.
• Amósase unha pantalla co resumo do rexistro e a opción de obter o resgardo asinado e o xml do rexistro. Recoméndase imprimir este documento xa que é a proba de que se rexistrou correctamente a solicitude.
• O resgardo é unha copia da solicitude con todos os campos, cun selo que indica o nº de rexistro e a data de entrega
• Tamén se dispón da posibilidade da Consulta de rexistro, onde mediante un Certificado Dixital correspondente ao DNI do solicitante ou representante do rexistro, permite visualizar todos os datos ingresados e descargar outro xustificante do rexistro válido.
• No PDF do resgardo obsérvanse indicacións relativas a que o “Certificado do asinante non se puido comprobar”, como “Identidade de Asinante descoñecida” e “Hai polo menos unha sinatura que presenta problemas”, con isto indícase que Acrobat non se puido conectar coa Autoridade Certificación Raíz. Non afecta á presentación do formulario.
Asistencia relativa á presentación de trámites
• Correo Electrónico: soportefuncional@oepm.es
Este trámite debe utilizarse para solicitar la renuncia de marcas o nombres comerciales registrados o de parte de los productos o servicios para los cuales estén registrados. No procederá la renuncia cuando se trate de expedientes en tramitación que no se han resuelto, en cuyo caso deberá solicitarse el desistimiento.
Este trámite se puede solicitar en línea y de manera sencilla, accediendo a este formulario electrónico. Finalizado el trámite, se generará un borrador donde puede comprobar que los datos introducidos son correctos y, una vez presentado, se emitirá el justificante con los datos del trámite, sin que sea necesario adjuntar ningún formulario adicional. El uso de este trámite electrónico aporta las siguientes ventajas:
Nuevo interfaz web. El nuevo diseño se ha elaborado basándose en criterios de usabilidad, accesibilidad y adaptación a dispositivos móviles.
Interfaz autoajustable a diferentes dispositivos: PC, móviles, tabletas.
Se incorporan validaciones online y controles a fin de evitar errores en la entrada de datos, de forma que la tramitación sea más eficiente y ágil.
Confidencialidad: no se almacena información en claro en la OEPM hasta el momento de la presentación.
Control de expedientes para la solicitud. Se controlan los números de expedientes para los que se aporta la documentación.
Tendrá acceso a una ayuda en línea en el propio formulario.
Recibirá una copia de su justificante de presentación por la OEPM, por correo electrónico. En caso de no recibirla deberá ponerse en contacto con la OEPM.
Para realizar el trámite será necesario seguir los siguientes pasos:
Inicio. Punto de acceso al trámite, desde donde se podrá crear una nueva solicitud.
Expediente y datos del solicitante. Deberá especificar los datos y dirección del solicitante.
Datos del trámite. Se deberá aportar información relativa al trámite.
Documentación. Se podrá incorporar documentación adicional. Todos los documentos tienen que estar en formato pdf, y la suma del tamaño de todos ellos no podrá exceder los 130MB
Justificante. Una vez se haya procesado correctamente la solicitud se continúa con la tramitación accediendo al paso final de la presentación en el apartado “Justificante” (la petición ya se da por presentada a la OEPM y se habrá procedido al envío del justificante por correo electrónico a la dirección que se haya indicado en el formulario). Desde esta pantalla se podrá descargar el fichero del justificante en formato PDF o bien enviarlo por correo electrónico a la dirección de email que se desee. El fichero PDF con el justificante contendrá la fecha y hora de presentación y el código del registro de entrada en la OEPM.
Correo Electrónico: soportefuncional@oepm.es
Teléfonos: 910 780 780 y 902 157 530
Para utilizar el servicio de Registro Electrónico de la Oficina Española de Patentes y Marcas deberá disponer de:
Última versión de cualquiera de los siguientes navegadores: Microsoft Edge, Mozilla Firefox y Google Chrome. También es compatible con las dos versiones anteriores de cada uno de estos navegadores.
Adobe Reader XI o superior. Descarga Adobe Reader.
Este apartado debe utilizarse para contestar al suspenso dictado en solicitudes de renuncia parcial de registro de marcas o nombres comerciales.
Esta presentación non se deberá utilizar para aqueles trámites para os que haxa un procedemento específico na Sede. No caso de realizarse, o trámite poderá non ter efecto ou non ser considerado válido.
No apartado Anexar Documentación do Trámite debe anexar os documentos requiridos pola aplicación.
A presentación electrónica destes formularios implica unha redución de taxa.
Para a presentación Trámites, requírese a realización dos seguintes pasos:
• Completar os datos do solicitante e/ou representante (se existe) do trámite.
• Especificar o número de expediente e modalidade para o trámite seleccionado.
• Anexar os documentos requiridos para cada trámite.
• No caso de que implique pagamento de taxa, especificar a través de que medio realiza o pagamento e achegar o código de barras obtido.
• Para rematar, presentar o rexistro para que quede almacenado na OEPM.
Sistemas Operativos
• Windows XP
• Windows 7 (32 e 64 bits)
• Windows 8.1 (32 e 64 bits
• MAC 10.7.5 ou superior
Navegadores
• Internet Explorer 7 ou Superior
• Mozilla Firefox
• Google Chrome
• Safari (MAC)
Java
• Ter Java actualizado (sempre versión de 32bits)
Certificado dixital
• Para realizar a consulta dos trámites realizados e pagamentos pola AEAT.
Para completar un rexistro na aplicación que permite a presentación de Trámites na Oficina Española de Patentes e Marcas, débense seguir os seguintes pasos:
• Abra algún dos navegadores arriba indicados.
• Acceder á páxina presentación de Trámites. Pódese acceder dende a Sede da OEPM.
• Elixir se se quere realizar unha nova presentación, (é aconsellable realizar o rexistro co DNI do solicitante nos casos nos que sexa prescindible) ou cargar un borrador anteriormente gardado na OEPM amosando o código de referencia obtido e o DNI do solicitante do rexistro.
• Completar todos os datos dos formularios que aparecen en pantalla, tendo en conta que os que teñen un asterisco hainos que completar obrigatoriamente. Non entanto recoméndase indicar todos os datos solicitados.
• Especificar o número de expediente e modalidade no separador de Datos de Solicitude. Pode facer unha consulta do seu expediente se o desexa.
• Achegar os documentos necesarios para o rexistro en formato PDF. As imaxes de deseños deben ir en formato jpg/jpeg.
IMPORTANTE: O formulario debe descargarse a partir de ligazóns que aparecen ao lado de cada trámite na Sede Electrónica. Se se utilizase outro formulario xeraranse erros na tramitación.
Non será necesario asinalos. Dispomos do botón achegar ficheiro para anexar.
• Cada un dos documentos anexados non debe exceder o límite de 50 MB. Non hai límite en canto á suma de tamaño de todos documentos anexados.
• No separador Taxas (se corresponde) completa o código de barras obtido a través dalgunha das plataformas de pagamento existentes na OEPM.
• Mediante o link Revisar situado arriba á dereita, pode revisar o rexistro completo para visualizar posibles erros nos formularios ou en cambio asegurar que pode presentar oficialmente o rexistro.
• Cando pulse o link/botón de Presentar procederase a rexistrar con todos os datos e documentos achegados de xeito oficial na OEPM.
• Amósase unha pantalla co resumo do rexistro e a opción de obter o resgardo asinado e o xml do rexistro. Recoméndase imprimir este documento xa que é a proba de que se rexistrou correctamente a solicitude.
• O resgardo é unha copia da solicitude con todos os campos, cun selo que indica o nº de rexistro e a data de entrega
• Tamén se dispón da posibilidade da Consulta de rexistro, onde mediante un Certificado Dixital correspondente ao DNI do solicitante ou representante do rexistro, permite visualizar todos os datos ingresados e descargar outro xustificante do rexistro válido.
• No PDF do resgardo obsérvanse indicacións relativas a que o “Certificado do asinante non se puido comprobar”, como “Identidade de Asinante descoñecida” e “Hai polo menos unha sinatura que presenta problemas”, con isto indícase que Acrobat non se puido conectar coa Autoridade Certificación Raíz. Non afecta á presentación do formulario.
Asistencia relativa á presentación de trámites
• Correo Electrónico: soportefuncional@oepm.es
Este apartado debe utilizarse para presentar escritos que complementen las alegaciones efectuadas anteriormente en un escrito de contestación al suspenso de renuncia parcial de registro de una marcas o nombre comerciales.
Esta presentación non se deberá utilizar para aqueles trámites para os que haxa un procedemento específico na Sede. No caso de realizarse, o trámite poderá non ter efecto ou non ser considerado válido.
No apartado Anexar Documentación do Trámite debe anexar os documentos requiridos pola aplicación.
A presentación electrónica destes formularios implica unha redución de taxa.
Para a presentación Trámites, requírese a realización dos seguintes pasos:
• Completar os datos do solicitante e/ou representante (se existe) do trámite.
• Especificar o número de expediente e modalidade para o trámite seleccionado.
• Anexar os documentos requiridos para cada trámite.
• No caso de que implique pagamento de taxa, especificar a través de que medio realiza o pagamento e achegar o código de barras obtido.
• Para rematar, presentar o rexistro para que quede almacenado na OEPM.
Sistemas Operativos
• Windows XP
• Windows 7 (32 e 64 bits)
• Windows 8.1 (32 e 64 bits
• MAC 10.7.5 ou superior
Navegadores
• Internet Explorer 7 ou Superior
• Mozilla Firefox
• Google Chrome
• Safari (MAC)
Java
• Ter Java actualizado (sempre versión de 32bits)
Certificado dixital
• Para realizar a consulta dos trámites realizados e pagamentos pola AEAT.
Para completar un rexistro na aplicación que permite a presentación de Trámites na Oficina Española de Patentes e Marcas, débense seguir os seguintes pasos:
• Abra algún dos navegadores arriba indicados.
• Acceder á páxina presentación de Trámites. Pódese acceder dende a Sede da OEPM.
• Elixir se se quere realizar unha nova presentación, (é aconsellable realizar o rexistro co DNI do solicitante nos casos nos que sexa prescindible) ou cargar un borrador anteriormente gardado na OEPM amosando o código de referencia obtido e o DNI do solicitante do rexistro.
• Completar todos os datos dos formularios que aparecen en pantalla, tendo en conta que os que teñen un asterisco hainos que completar obrigatoriamente. Non entanto recoméndase indicar todos os datos solicitados.
• Especificar o número de expediente e modalidade no separador de Datos de Solicitude. Pode facer unha consulta do seu expediente se o desexa.
• Achegar os documentos necesarios para o rexistro en formato PDF. As imaxes de deseños deben ir en formato jpg/jpeg.
IMPORTANTE: O formulario debe descargarse a partir de ligazóns que aparecen ao lado de cada trámite na Sede Electrónica. Se se utilizase outro formulario xeraranse erros na tramitación.
Non será necesario asinalos. Dispomos do botón achegar ficheiro para anexar.
• Cada un dos documentos anexados non debe exceder o límite de 50 MB. Non hai límite en canto á suma de tamaño de todos documentos anexados.
• No separador Taxas (se corresponde) completa o código de barras obtido a través dalgunha das plataformas de pagamento existentes na OEPM.
• Mediante o link Revisar situado arriba á dereita, pode revisar o rexistro completo para visualizar posibles erros nos formularios ou en cambio asegurar que pode presentar oficialmente o rexistro.
• Cando pulse o link/botón de Presentar procederase a rexistrar con todos os datos e documentos achegados de xeito oficial na OEPM.
• Amósase unha pantalla co resumo do rexistro e a opción de obter o resgardo asinado e o xml do rexistro. Recoméndase imprimir este documento xa que é a proba de que se rexistrou correctamente a solicitude.
• O resgardo é unha copia da solicitude con todos os campos, cun selo que indica o nº de rexistro e a data de entrega
• Tamén se dispón da posibilidade da Consulta de rexistro, onde mediante un Certificado Dixital correspondente ao DNI do solicitante ou representante do rexistro, permite visualizar todos os datos ingresados e descargar outro xustificante do rexistro válido.
• No PDF do resgardo obsérvanse indicacións relativas a que o “Certificado do asinante non se puido comprobar”, como “Identidade de Asinante descoñecida” e “Hai polo menos unha sinatura que presenta problemas”, con isto indícase que Acrobat non se puido conectar coa Autoridade Certificación Raíz. Non afecta á presentación do formulario.
Asistencia relativa á presentación de trámites
• Correo Electrónico: soportefuncional@oepm.es
Este sitio web utiliza cookies propias para facilitar la navegación y cookies de terceros para obtener estadísticas de uso y mejorar el funcionamiento de la página. Además, contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas a la OEPM que podrás decidir si aceptas o no cuando accedas a ellos.